حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 2985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
آغاز ساماندهی بوستان سهند بناب
18 آوریل 2024 - 21:41
شناسه : 17598
بازدید 18
1
شهردار بناب خبر داد: شهردار بناب گفت: در راستای تغییر نوع کشت، ساماندهی بوستان سهند بناب آغاز شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش بناب پرس، فرید پناهی با اشاره به این نکته که پویایی فضاهای سبز بستگی به حفظ و نگهداشت آن دارد و باید همه ساله در این حوزه تغییرات و اصلاحات لازم از بابت نوع کاشت، خاک، گل و … صورت گیرد، اظهار داشت: با توجه به اینکه بوستان سهند بناب، جزو بوستان های عبوری در ضلع شرقی شهر بناب بوده و در تمام طول سال با حضور مسافرین و شهروندان محترم مواجه می باشد، می بایستی بصورتی بهینه و جذاب جهت استفاده عمومی، مورد اصلاح و بازنگری قرار گیرد.

▫️وی افزود: بر همین اساس شهرداری بناب تصمیم گرفت در جهت ساماندهی نوع کاشت فضای سبز، گل کاری، بهینه سازی و توانمند سازی خاک محل های چمن کاری شده ی بوستان اقدام نماید.

▫️شهردار بناب تصریح کرد: این کار، بصورت امانی توسط معاونت خدمات شهری در حال حاضر در محل بوستان در دست اجرا می باشد، که به یقین با این اقدامات و دیگر کارهای مشابه، روز به روز شاهد توسعه و زیبایی این پارک از لحاظ رفاهی و تفریحی خواهیم بود.

 

لینک کوتاه:     http://bonabpress.ir/?p=17598

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.