حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
‍ کشف نزدیک ۲ کیلو مواد مخدر در “بناب”
15 اکتبر 2020 - 19:14
شناسه : 5630
بازدید 90
4

فرمانده انتظامي شهرستان بناب از کشف یک کیلو و ۸۲۶ گرم مواد مخدر از نوع تریاک ودستگيري ۲ نفر توزیع کننده مواد مخدر خبر داد به گزارش بناب پرس، سرهنگ “سهراب شفقی ” در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر در یکی از روستاهای شهرستان بناب، شناسایی و […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامي شهرستان بناب از کشف یک کیلو و ۸۲۶ گرم مواد مخدر از نوع تریاک ودستگيري ۲ نفر توزیع کننده مواد مخدر خبر داد

به گزارش بناب پرس، سرهنگ “سهراب شفقی ” در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر در یکی از روستاهای شهرستان بناب، شناسایی و دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات تخصصی و هوشمندانه با هماهنگی مقام قضایی ۲ نفر توزیع کننده مواد مخدر را که در یکی از روستاهای شهرستان فعالیت می کردند شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی از محل اختفای متهمان دستگیر شده مقدار یک کیلو و ۸۲۶ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و ۳ عدد بافور کشف شد.

سرهنگ شفقی با اشاره با اینکه در این راستا ۲ دستگاه سواری پژو توقیف شد تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان بناب در پایان ضمن تاکيد بر جديت پليس براي مبارزه و مقابله با قاچاقچيان مواد مخدر ،از مشارکت و همکاري خوب مردمي با پليس در شناسايي و کشف جرائم قدرداني و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه موارد مشکوک موضوع در اسرع وقت از طريق تلفن ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند تا در کمترين زمان نسبت به شناسايي و دستگيري مجرمان و متخلفان اقدام شود.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.