حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
31 مارس 2020 - 14:04
شناسه : 3800
بازدید 88
3

فرمانده انتظامی بناب: مراقب ترفندهای کلاهبرداری کارت به کارت باشید به گزارش بناب پرس، سرهنگ “سهراب شفقی” اظهار داشت: اخیراً با پرونده های متعددی از نوع کلاهبرداری از شهروندان به صورت کارت به کارت مواجه بودیم که کلاهبرداران با ترفند برنده شدن در قرعه کشی طعمه های خود را برای دریافت جایزه به سمت عابر […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی بناب: مراقب ترفندهای کلاهبرداری کارت به کارت باشید

به گزارش بناب پرس، سرهنگ “سهراب شفقی” اظهار داشت: اخیراً با پرونده های متعددی از نوع کلاهبرداری از شهروندان به صورت کارت به کارت مواجه بودیم که کلاهبرداران با ترفند برنده شدن در قرعه کشی طعمه های خود را برای دریافت جایزه به سمت عابر بانک ها کشانده و با ارائه دستورهایی باعث می شوند که این افراد ناخواسته موجودی خود را به حساب متهمان واریز کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه به دلیل شرایط خاص ناشی از بیماری کرونا سقف مبلغ انتقال وجه ازطریق عابر بانک ها به ۱۰۰ میلیون ریال افزایش پیدا کرده، افراد فرصت طلب و سودجو نیز در این زمینه فعال شده و از غفلت و سهل انگاری شهروندان سوء استفاده کرده و با این شیوه از آنان کلاهبرداری می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب با بیان اینکه برای دریافت جایزه هیچ مسابقه ای نیاز به رفتن پای عابر بانک ها نیست گفت: از شهروندان می خواهیم که به تماس های تلفنی و پیامک هایی که به تلفن همراه آنان و یا پیامک هایی که در شبکه های اجتماعی ارسال می شوند و قصد هدایت آنان به عابربانک ها به بهانه دریافت جایزه را دارند اعتنا نکنند توصیه های پلیسی را جدی بگیرند و موضوع را از طریق تماس به شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا برخورد های لازم با این گونه افراد شیاد صورت گیرد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.