حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
‍ طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف مبارزه با بیماری کرونا در شهرستان بناب آغاز شد
24 نوامبر 2020 - 13:39
شناسه : 6021
بازدید 46
6

جلسه ستاد مقابله با کرونای این شهرستان به ریاست فرماندار و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، بخشدار مرکزی و سایر اعضای ستاد برگزار شد. به گزارش بناب پرس، فتحی فرماندار شهرستان بناب در جلسه ستاد مقابله با کرونا اظهار داشت: خوشبختانه از روز شنبه با آغاز اعمال محدودیت‌ها شاهد همکاری بسیار خوب مردم […]

ارسال توسط :
پ
پ

شهریار فتحی فرماندار بنابجلسه ستاد مقابله با کرونای این شهرستان به ریاست فرماندار و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، بخشدار مرکزی و سایر اعضای ستاد برگزار شد.

به گزارش بناب پرس، فتحی فرماندار شهرستان بناب در جلسه ستاد مقابله با کرونا اظهار داشت: خوشبختانه از روز شنبه با آغاز اعمال محدودیت‌ها شاهد همکاری بسیار خوب مردم شهرستان بناب با اجرای طرح بوده‌ایم بگونه‌ای که به غیر از رده شغلی یک، اصناف و کسبه سایر رده های شغلی، بطور یکدست بازار را تعطیل کرده‌اند.

وی افزود: امیدوارم در روزهای آینده شاهد کاهش میزان ابتلایان به کرونا در سطح شهرستان باشیم.

رئیس ستاد مقابله با کرونا در شهرستان بناب با بیان اینکه اتحاد، همدلی و هماهنگی بین مسئولان و بین مردم و مسئولان لازمه عبور از بحران کرونا می‌باشد، گفت: در شرایط فعلی باید دستگاه‌ها خرده‌گیری را کنار گذاشته و به هم‌افزایی بپردازند.

وی از ضابطین اعمال قانون، بخاطر اعمال یکدست و بدور از تبعیض قانون محدودیتها قدرانی نموده و اظهار داشت: از آنجایی که برخورد سلیقه‌ای موجب ایجاد رنجش در بین مردم می شود، ضابطین محترم این مهم را در نظر دارند و در این خصوص هیچ تبعیضی نخواهیم داشت.

فتحی خاطرنشان کرد: طی جلسه ای به روسای بانک‌های عامل شهرستان بر رعایت حداکثری پروتکل‌ها تاکید کرده‌ایم و درصورتیکه گزارش‌هایی از عدم رعایت جدی پروتکل‌ها در بانک‌های شهرستان داشته باشیم، مجبور به اعمال قانون و پلمپ خواهیم شد.

وی ضمن تقدیر از همکاری و همدلی رسانه‌های شهرستان، از مدیران و خبرنگاران رسانه های محلی خواست تا با ایجاد آگاهی در مردم بگونه‌ای گام بردارند که منجر به ترغیب و تشویق بیشتر مردم برای رعایت پروتکل‌ها شود.

وی همچنین به آغاز اجرای طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف مبارزه با بیماری کرونا در شهرستان بناب اشاره کرد و گفت: از جمله اهداف اجرای این طرح قطع زنجیره انتقال ویروس و کاهش میزان بستری و فوتی‌ها از طریق رهگیری و رصد مبتلایان و تقدیم بسته های حفاظت فردی و معیشتی به اقشار آسیب پذیر جامعه می‌باشد که با مشارکت خیرین عزیز و کمک نیروهای داوطلب بسیجی به شیوه محله محور و خانواده محور در قالب طرح در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.