حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
‍ شهرک دامپروری شهرستان بناب در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار در روستای حاجی مصیب بناب ساخته می‌شود
12 نوامبر 2020 - 0:57
شناسه : 5903
بازدید 149
7

جلسه بررسی احداث شهرک دامپروری در روستای حاجی مصیب بناب با حضور نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی کشور ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، معاون فرماندار و بخشدار مرکزی بناب، برگزار شد. به گزارش بناب پرس به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بناب، در این جلسه حجت الاسلام […]

ارسال توسط :
پ
پ

جلسه بررسی احداث شهرک دامپروری در روستای حاجی مصیب بناب با حضور نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی کشور ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، معاون فرماندار و بخشدار مرکزی بناب، برگزار شد.

جلسه احداث شهرک دامپروری در بناب

به گزارش بناب پرس به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بناب، در این جلسه حجت الاسلام باقری بنابی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش و ضرورت کشاورزی و دامپروری در زندگی و معیشت مردم اظهار داشت: خوشبختانه شهرستان بناب دارای ظرفیت بالایی در حوزه کشاورزی و دامپروری می‌باشد.

وی در همین راستا خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر شاهد افزایش پرورش دام به صورت پراکنده و سنتی در برخی از محلات اطراف شهر بوده‌ایم، بطوریکه ۱۵ الی ۲۰ درصد دام سبک شهرستان را شامل می‌شود.

باقری بنابی افزود: این مسئله ضمن اینکه نشان دهنده پتانسیل و ظرفیت بالای شهرستان می‌باشد، مشکلاتی نیز در زمینه زیباسازی شهری و مسائل زیست محیطی ایجاد کرده است.

نماینده مردم بناب ابراز امیدواری کرد: بر همین اساس بدنبال ایجاد شهرک دامپروری در شهرستان بناب هستیم تا با ساماندهی وضعیت موجود، علیرغم حل مشکلات گفته شده شاهد ایجاد اشتغال و درآمد پایدار برای دامپروران عزیز و افرادی که مایل به سرمایه گذاری در این عرصه هستند باشیم و از این راه قطعا شاهد افزایش تولیدات دامی نیز در شهرستان خواهیم بود.

حمید بالغ معاون سیاسی اجتماعی فرماندار هم در این جلسه با بیان اینکه پرورش دام بصورت مجتمع و صنعتی در قالب شهرک دامپروری مانع از اتلاف منابع آب، برق، گاز و … بوده و ارزش افزوده بالایی خواهد داشت، گفت: از جمله مزایای اجرای این طرح پرداخت تسهیلات به دامداران می‌باشد که می‌توانند حجم پرورش دام خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهند که زمینه‌ ایجاد اشتغال پایدار برای افراد را هم فراهم خواهد کرد.

وی همچنین درخصوص شهرک گلخانه‌ای هم اظهار داشت: مسئله ایجاد زیرساخت‌ها و واگذاری زمین شهرک گلخانه‌ای به مساحت ۳۰ هکتار انجام شده و برای تکمیل زیرساخت‌های شبکه توزیع برق این شهرک، مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار لازم بود که با پیگیری‌های صورت گرفته توسط فرماندار و نماینده محترم، مدیریت شهرک‌های کشاورزی کشور هزینه تامین اعتبار لازم را بر عهده گرفته است.

لازم به ذکر است بر اساس پیش‌بینی مشاور طرح احداث شهرک دامپروری، این شهرک در روستای حاجی مصیب در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار و با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان ظرف ۱۵ ماه آینده احداث و تکمیل خواهد شد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.