حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
‍ دستگيري سارق حرفه ای احشام با ۱۰ فقره سرقت در بناب
04 ژوئن 2020 - 16:43
شناسه : 4545
بازدید 71
6

فرمانده انتظامي شهرستان بناب از دستگيري سارق حرفه‌اي احشام با کشف ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد به گزارش پایگاه خبری بناب پرس، سرهنگ “سهراب شفقی” با اعلام اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت احشام از روستاهای شهرستان بناب، دستگيري سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت. اين مقام انتظامي ادامه داد: ماموران در تحقیقات اولیه یک نفر سارق احشام با هویت معلوم […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامي شهرستان بناب از دستگيري سارق حرفه‌اي احشام با کشف ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد

به گزارش پایگاه خبری بناب پرس، سرهنگ “سهراب شفقی” با اعلام اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت احشام از روستاهای شهرستان بناب، دستگيري سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

اين مقام انتظامي ادامه داد: ماموران در تحقیقات اولیه یک نفر سارق احشام با هویت معلوم که دارای سابقه سرقت در استان و شهرستان های همجوار داشته و تحت تعقیب قرار گرفته بوده را شناسایی و با اقدامات به موقع، سریع و هوشمندانه وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگير که در بازجويي هاي به عمل آمده با مشاهده ادله و مستندات پليسي لب به اعتراف گشوده و به ۱۰ فقره سرقت احشام از این شهرستان و شهرستان دیگر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامي بناب در پایان  با اشاره به اینکه متهم با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحویل مقام قضایی شد به شهروندان توصيه کرد: مراقبت‌هاي لازم در خصوص پيشگيري از سرقت را به عمل آورده و هرگونه موارد مشکوک را از طريق مرکز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.