حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
21 آوریل 2020 - 11:58
شناسه : 4084
بازدید 68
3

فرمانده انتظامی بناب با اشاره به راه اندازی گسترده کلاسهای مجازی توسط مدارس و مربیان گرامی جهت دانش آموزان به سبب تعطیلی مدارس، گفت: مدارس و مربیان گرامی سعی کنند از شبکه های اجتماعی فیلتر شده و خارجی جهت ایجاد کلاس های کمک تحصیلی مجازی به دانش آموزان استفاده نکنند به گزارش پایگاه خبری بناب پرس، سرهنگ […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی بناب با اشاره به راه اندازی گسترده کلاسهای مجازی توسط مدارس و مربیان گرامی جهت دانش آموزان به سبب تعطیلی مدارس، گفت: مدارس و مربیان گرامی سعی کنند از شبکه های اجتماعی فیلتر شده و خارجی جهت ایجاد کلاس های کمک تحصیلی مجازی به دانش آموزان استفاده نکنند

به گزارش پایگاه خبری بناب پرس، سرهنگ ” سهراب شفقی” در خصوص این خبر گفت: با توجه به تدابیری که از سوی ستاد ملی مدیریت ویروس کرونا در شرایط کنونی اعمال شده مدارس و آموزشگاه ها تعطیل هستند، لذا به جهت پر شدن این خلا آموزشی سیستم آموزش مجازی و از راه دور به شدت مورد استقبال قرار گرفته است.

وی افزود: استفاده ابزاری آموزشی از شبکه های اجتماعی خارجی و فیلتر شده به جهت اینکه والدین نمی توانند در تمام مدت زمان آموزش کنار فرزندان باشند موجب بروز بعضی تهدیدات و آسیب ها برای فرزندان گردیده است.

سرهنگ شفقی ادامه داد: خوشبختانه با توجه به امکانات و ویژگی هایی که در شبکه های اجتماعی داخلی تا کنون ایجاد شده است و به روز رسانی های مکرر آنها دیگر لزومی برای استفاده از همنوع خارجی و فیلتر شده آنها نمی باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب توصیه کرد: استفاده از شبکه های اجتماعی تولید داخل کشور به نوعی به دانش آموزان آموزش می دهد به محصولات داخلی اعتماد کنند لذا فرهنگ کمک به چرخه تولید کشور را تقویت خواهد نمود، همچنین دانش آموزان و نوجوانان با توجه به عدم داشتن دانش کافی در هنگام مواجهه با تهدیدات فضای مجازی و بالا بودن حس کنجکاوی در آنها احتمال افتادن در دام شیادان و تبهکاران فضای مجازی و آسیب های مادی و معنوی متعاقب آن متصور است.

سرهنگ شفقی تاکید کرد: با توجه به اینکه استفاده از نرم افزارها و شبکه های اجتماعی فیلتر شده نیاز به استفاده از نرم افزارهای عبور از فیلترینگ است به مربیان و مدیران محترم مدارس توصیه می شود از الزام والدین و دانش آموزان جهت حضور در کلاس های مجازی آموزشی تحت شبکه های اجتماعی فیلتر شده و خارجی پرهیز نمایند تا از احتمال افتادن دانش آموزان از عنفوان نوجوانی و کودکی در مسیرهای تهدید آمیز و گاها خطرناک جلوگیری شود.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.