حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
۳۰ درصد دانش‌آموزان به شبکه شاد دسترسی ندارند/ کمبود معلم در بناب
15 آگوست 2020 - 16:04
شناسه : 5122
بازدید 64
5

۳۰ درصد دانش‌آموزان به شبکه شاد دسترسی ندارند/ کمبود معلم در بناب به گزارش بناب پرس به نقل از فارس، حسین پارسامهر در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب، اظهار داشت: بر اساس اعلام برنامه سال تحصیلی جدید مدارس امسال از پانزدهم شهریورماه آغاز شده و آموزش و پرورش بناب در سال تحصیلی جدید […]

ارسال توسط :
پ
پ

۳۰ درصد دانش‌آموزان به شبکه شاد دسترسی ندارند/ کمبود معلم در بناب

به گزارش بناب پرس به نقل از فارس، حسین پارسامهر در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب، اظهار داشت: بر اساس اعلام برنامه سال تحصیلی جدید مدارس امسال از پانزدهم شهریورماه آغاز شده و آموزش و پرورش بناب در سال تحصیلی جدید با کمبود ۴۵ معلم در مقطع ابتدایی مواجه است که امیدواریم نسبت به تأمین نیروی انسانی مورد نیاز شهرستان اقدام شود.

وی با بیان اینکه از اسفندماه سال ۹۸ به دلیل شیوع ویروس کرونا روش آموزش از روال عادی خارج شد؛ افزود: در آن زمان آموزش حقیقی به مجازی تبدیل شد با وجود اینکه بیش از ۸۰ درصد تدریس و آموزش اتفاق افتاده بود.

پارسامهر تصریح کرد: امسال همزمان با بازگشایی مدارس آموزش و پرورش براساس برنامه ابلاغی سه سناریو برای شرایط سفید، زرد و قرمز دارد و نسبت به شرایط موجود برنامه ریزی کرده است و تلاش خواهیم کرد آموزش تعطیل نشود.

مدیر آموزش و پرورش بناب با اشاره به اینکه در شرایط فعلی ۲ هزار و ۴۴۸ نفر از دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی در بناب به شبکه شاد دسترسی ندارند، متذکر شد: این تعداد ۸/۰۷ درصد دانش آموزان شهرستان بناب را شامل می شود که میانگین کشوری عدم دسترسی به شبکه شاد در کشور ۳۰ درصد است.

پارسامهر خاطرنشان کرد: خیران مدرسه یار همچنین مسوولان شهرستان و مدیران واحدهای تولیدی در قالب کمک های مؤمنانه نسبت به تأمین امکانات مورد نیاز دانش آموزان بی بضاعت اقدام نمایند تا بتوانیم تمام دانش آموزان شهرستان را تحت پوشش شبکه شاد ببریم.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.