حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
یادداشت/ پیام تبریک مدیر مشئول پایگاه خبری بناب پرس
07 آگوست 2020 - 20:44
شناسه : 5075
بازدید 104
6

یادداشت/ پیام تبریک مدیر مشئول پایگاه خبری بناب پرس بسم الله الرحمن الرحیمن والقلم و مایسطرون اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی، ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به همکاران و فعالان عرصه رسانه تبریک و خداقوت عرض می کنم. خبرنگار باید در انجام رسالت شریف خویش همواره صادق و آیینه تمام نمای واقعیات […]

ارسال توسط :
پ
پ

یادداشت/ پیام تبریک مدیر مشئول پایگاه خبری بناب پرس

بسم الله الرحمن الرحیم
ن والقلم و مایسطرون

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی، ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به همکاران و فعالان عرصه رسانه تبریک و خداقوت عرض می کنم.

خبرنگار باید در انجام رسالت شریف خویش همواره صادق و آیینه تمام نمای واقعیات جامعه باشد، در مراقبت از منافع و مصالح مردم از پای ننشیند و در این راه از ملامت هیچ ملامت گری نهراسد.

خبرنگاری را نه بخاطر شغل، بلکه بخاطر دغدغه انتخاب کرده ام، دغدغه ای که از جنس مردم باشد و مشکلی از مشکلات مردم حل شود لکن این نکته نباید دلیلی بر کم توجهی به معیشت قشر خبرنگار باشد.

در ایام بیماری منحوس کرونا، پرستاران و کادر درمان اگر در خط مقدم جهاد دیده شدند، به جرات می توانم بگویم در سایه حضور خبرنگاران در این خط مقدم بود.

رفتار با سعه صدر پایین برخی مدیران در برابر مطالبات رسانه و عدم پاسخگویی مسئولان یکی از مهمترین مشکلات رسانه هاست.

محمدقلی سلطانی
مدیر مسئول پایگاه خبری بناب پرس
۱۷ مرداد ۱۳۹۹

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.