حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
گندزدایی معابر شهر بناب با نظارت مستقیم فرماندار
13 مارس 2020 - 14:38
شناسه : 3681
بازدید 59
3

به منظور کاهش بار آلودگی سطوح محیطی شهر بناب در جهت پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، عملیات گسترده گندزدایی خیابانها، معابر و اماکن عمومی و بازار شهر بناب با نظارت مستقيم فرماندار صبح امروز انجام شد. به گزارش بناب پرس، فرماندار بناب در حاشیه این عملیات طی مصاحبه ای اعلام کرد این عملیات با هماهنگی […]

ارسال توسط :
پ
پ

به منظور کاهش بار آلودگی سطوح محیطی شهر بناب در جهت پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، عملیات گسترده گندزدایی خیابانها، معابر و اماکن عمومی و بازار شهر بناب با نظارت مستقيم فرماندار صبح امروز انجام شد.

به گزارش بناب پرس، فرماندار بناب در حاشیه این عملیات طی مصاحبه ای اعلام کرد این عملیات با هماهنگی انجام یافته طی جلسات ستاد مبارزه با کرونای شهرستان و با همکاری دستگاههای عضو این ستاد در سطح شهرستان انجام میگیرد و در طی روزهای آینده ادامه خواهد یافت.

فرماندار بناب افزود: از کسبه و اصناف محترم درخواست دارم نسبت به تعطیلی اماکن تجاری اقدام کنند برای اینکه در صورت ادامه این وضعیت چاره ای جز اعمال قوه قهریه نخواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه پرستاران و کادر بهداشتی با فداکاری در حال خدمت رسانی به مبتلایان ویروس کرونا هستند، تاکید کرد: انصاف نیست با ادامه فعالیت و حضور در سطح شهر زحمات این عزیزان را از بین ببریم.

رییس ستاد بحران شهرستان در ادامه گفت: وضعیت خطرناک هست و ادامه این وضع شرایط را بحرانی تر خواهد کرد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.