حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
14 می 2020 - 10:13
شناسه : 4302
بازدید 71
4

دکتر نیرپور در جلسه مجمع سلامت شهرستان بناب از وضعیت کرونا در شهرستان بناب گزارشی ارائه کرد: تعداد ۱۳۱ نفر از شهر و تعداد ۷۵ نفر از روستاها و ۲۵ نفر از سایر شهرستانها در بناب بستری داشتیم، تعداد ۹۸ بیمار بستری مثبت هستند که ۸۱ نفر با حال عمومی خوب ترخیص شده اند. نمونه […]

ارسال توسط :
پ
پ

دکتر نیرپور در جلسه مجمع سلامت شهرستان بناب از وضعیت کرونا در شهرستان بناب گزارشی ارائه کرد:

تعداد ۱۳۱ نفر از شهر و تعداد ۷۵ نفر از روستاها و ۲۵ نفر از سایر شهرستانها در بناب بستری داشتیم، تعداد ۹۸ بیمار بستری مثبت هستند که ۸۱ نفر با حال عمومی خوب ترخیص شده اند.

نمونه گیری از ۷۷۱ نفر با موارد مشکوک و مثبت به بیمارستان بناب داشتیم که از این تعداد ۲۲۱ نفر با نتیجه مثبت قطعی تشخیص و ۹۸ نفر آنها بستری و مابقی در منزل قرنطینه شده اند.

نزدیک ۱ میلیارد تومان که ۵۰۰ میلیون تومان نقدی و بقیه غیر نقدی برای بهداشت و درمان شهرستان بناب و مقابله با ویروس کرونا از طریق مردم کمک شده است که از همدلی و همکاری مثال زدنی مردم و تمامی خیرین سلامت تقدیر و قدردانی می کنم.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا در شهرستان بناب ۲۰ نفر از پرسنل بهداشت و درمان بناب به ویروس #کرونا مبتلا شده اند، شبکه بهداشت و درمان ۹ نفر، بیمارستان امام خمینی (ره) ۵ نفر و بیمارستان شهدا ۶ نفر

از کارگران محیط های صنعتی مبتلا به کرونا نداریم بجز یک نفر که او هم اهل مراغه بود.

تعداد ۷۰ هزار نفر نیروی آموزش دیده از اماکن مختلف، اداره صمت، کارخانجات و روحانیت معزز، سازمان های مردم نهاد، رابطین سلامت ادارات در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا نقش داشتند.

مشکل فاضلاب شهرک ولی عصر، نواقص میدان دواب، آبیاری مزارع با آب فاضلاب در آخوند قشلاق، محل دفن زباله و سگ های ولگرد از مهمترین چالش های بهداشتی شهرستان هستند.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.