حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
گام های ضعیف در لغو تعهدات برجامی نمی تواند منافع ما را تامین کند
09 نوامبر 2019 - 20:45
شناسه : 2688
بازدید 66
7

اعزازی:گام های ضعیف در لغو تعهدات برجامی نمی تواند منافع ما را تامین کند به گزارش بناب پرس، ضیاءالله اعزازی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به آغاز گام چهارم و لغو تعهدات ایران در برجام گفت: این گام‌ها برای لغو تعهدات ایران بسیار ضعیف […]

ارسال توسط :
پ
پ

اعزازی:گام های ضعیف در لغو تعهدات برجامی نمی تواند منافع ما را تامین کند

به گزارش بناب پرس، ضیاءالله اعزازی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به آغاز گام چهارم و لغو تعهدات ایران در برجام گفت: این گام‌ها برای لغو تعهدات ایران بسیار ضعیف برداشته شده و باید قوی‌تر برداشته شود.

وی افزود: برداشتن این گام‌ها در مسیر لغو تعهدات برجام چندان مؤثر نیست که بتواند منافع ملت ایران را تامین کند. این روندها روندی ضعیف است.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز برجام عملا از بین رفته و برای ملت ایران هیچ خاصیتی ندارد و دولت باید از آن قطع امید کند.

اعزازی خاطرنشان کرد:‌ امروز ملت از برجام قطع امید کردند و تنها کسی که امروز امید به برجام دارد دولت و شخص آقای ظریف است.

نماینده مردم بناب در مجلس در پایان گفت: در ماجرای برجام هیمنه ملت ایران شکسته شد و دولتمردان ما باید از آن دست بردارند و برای پیشرفت به ظرفیت‌های داخلی متکی باشند.

گام چهارم در لغو تعهدات ایران در برجام از چند روز قبل آغاز شد و در این گام ایران غنی‌سازی اورانیوم با غنای ۴ و نیم درصد را شروع کرد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.