حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
کشف ۲۵ تن آرد قاچاق در “بناب”
08 سپتامبر 2020 - 18:33
شناسه : 5280
بازدید 77
3

فرمانده انتظامی بناب از کشف ۲۵ تن آرد قاچاق به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد به گزارش پايگاه خبري بناب پرس، سرهنگ “سهراب شفقی” در تشريح اين خبر گفت: در راستاي اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران یگان امداد در حين گشت زني و کنترل خودروهاي عبوري به […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی بناب از کشف ۲۵ تن آرد قاچاق به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد

به گزارش پايگاه خبري بناب پرس، سرهنگ “سهراب شفقی” در تشريح اين خبر گفت: در راستاي اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران یگان امداد در حين گشت زني و کنترل خودروهاي عبوري به یک دستگاه تریلر کشنده مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وي ادامه داد: ماموران در بازرسي از تریلر توقیف شده مقدار ۲۵ تن آرد قاچاق به ارزش تقريبي ۹۰۰ میلیون ريال را كشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان بناب با بیان اینکه در این راستا یک نفر متهم دستگیر شد، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ”شفقی” در پایان با اشاره به اينکه برخورد با سودجويان و مقابله با قاچاقچيان به صورت مستمر در دستور كار پليس اين شهرستان قرار دارد، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سريعا” با شماره تلفن و سامانه پيامكي ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.