حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
کشف گوشی های قاچاق در بناب
11 نوامبر 2019 - 21:53
شناسه : 2720
بازدید 71
4

کشف گوشی های قاچاق در بناب به گزارش بناب پرس، سرهنگ سهراب شفقی در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک باند قاچاق اقدام به حمل یک محموله گوشی های تلفن همراه و انتقال آن به مرکز استان را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار […]

ارسال توسط :
پ
پ

کشف گوشی های قاچاق در بناب

به گزارش بناب پرس، سرهنگ سهراب شفقی در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک باند قاچاق اقدام به حمل یک محموله گوشی های تلفن همراه و انتقال آن به مرکز استان را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با اشرافیت اطلاعاتی و هماهنگی قضائی، یک دستگاه سواری پژو پارس حامل گوشی همراه خارجی قاچاق را در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان شناسایی و آن را متوقف کردند.

سرهنگ شفقی خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروی مذکور ، ۵۰ دستگاه گوشی تلفن همراه خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب، ارزش کالای قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.

وی در پایان با اشاره به دستگیری راننده خودرو و معرفی وی به دستگاه قضائی، از پیگیری و تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری دیگر عوامل احتمالی مرتبط با این محموله قاچاق تاکید کرد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.