حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
کشف مواد محترقه در بناب
13 فوریه 2019 - 23:28
شناسه : 670
بازدید 86
5

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب خبر داد: کشف ۱۰۵ هزار عدد انواع مواد محترقه در بناب به گزارش بناب پرس، سهراب شفقی در گفت و گویی با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تداوم اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، مأموران نیروی انتظامی شهرستان بناب موفق شدند تعداد ۱۰۵ هزار و ۲۵۰ عدد انواع مواد محترقه را […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب خبر داد:
کشف ۱۰۵ هزار عدد انواع مواد محترقه در بناب

به گزارش بناب پرس، سهراب شفقی در گفت و گویی با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تداوم اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، مأموران نیروی انتظامی شهرستان بناب موفق شدند تعداد ۱۰۵ هزار و ۲۵۰ عدد انواع مواد محترقه را کشف کنند.

به گفته وی، همچنین در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با تلاش مأموران نیروی انتظامی بناب یک دستگاه خودروی سواری سمند مشکوک به حمل کالای قاچاق توقیف و از آن تعداد ۹۸ هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد که کارشناسان امر ارزش ریالی آن را بالای ۹۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

فرمانده نیروی انتظامی بناب همچنین از کشف ۷۰ رأس دام و احشام قاچاق در این شهرستان خبر داد.

شفقی در این خصوص اظهار کرد: با تلاش مأموران کلانتری ۱۲ بناب یک دستگاه کامیون حامل احشام که بدون اخذ مجوزهای لازم از دامپزشکی در حال جابه جایی آنها بود، توقیف و تعداد ۷۰ رأس دام و احشام در حال قاچاق را از کامیون مزبور کشف و در همین رابطه یک نفر متهم را نیز دستگیر کردند.

وی ارزش ریالی این تعداد احشام قاچاق را بیش از ۷۵۰ میلیون ریال اعلام کرد.

فرمانده نیروی انتظامی بناب تأکید کرد: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس است.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.