حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
کشف حدود ۲ کیلوگرم مواد مخدر در بناب
08 سپتامبر 2020 - 10:37
شناسه : 5278
بازدید 55
5

فرمانده انتظامی شهرستان بناب از کشف یک کیلو و ۹۸۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگيری یک نفر توزیع کننده خبر داد. به گزارش بناب پرس، سرهنگ “سهراب شفقی” در تشریح این خبر گفت: در راستاي تداوم اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاکسازي نقاط آلوده شهري و روستايي و در پي دريافت […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی شهرستان بناب از کشف یک کیلو و ۹۸۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگيری یک نفر توزیع کننده خبر داد.

به گزارش بناب پرس، سرهنگ “سهراب شفقی” در تشریح این خبر گفت: در راستاي تداوم اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاکسازي نقاط آلوده شهري و روستايي و در پي دريافت گزارشي مبني بر اينکه یک نفر در زمينه تهيه و توزيع مواد مخدر فعاليت مي کند، شناسايي و دستگيري وی در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران در تحقیقات اولیه متهم را شنایی و وی را دستگير و در بازرسي از تریلی وی مقدار یک کیلو و ۹۸۰ گرم مواد مخدر از نوع ترياك كشف شد.

سرهنگ شفقی با بیان اینکه ۱ نفر قاچاقچی در این زمینه دستگیر و یک دستگاه تریلی توقیف شد، تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی بناب در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل آحاد مردم با پلیس در مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر اظهار داشت: از شهروندان انتظار داریم تا در راستای همکاری با پلیس و پیشگیری از اعتیاد جوانان و همچنین حفظ سلامت اجتماعی جامعه، در صورت مشاهده یا اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.