حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
17 مارس 2020 - 17:18
شناسه : 3729
بازدید 75
5

فرمانده انتظامی شهرستان بناب از کشف ۹ هزار و ۳۵۴ عدد انواع مواد محترقه و دستگیری یک نفر متهم در این رابطه خبر داد. به گزارش بناب پرس، سرهنگ “سهراب شفقی” اظهار داشت: در راستاي مبارزه با عرضه مواد محترقه غير مجاز، شناسايي ودستگيري آنان در دستور كار عوامل پليس امنیت عمومی شهرستان بناب قرار […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی شهرستان بناب از کشف ۹ هزار و ۳۵۴ عدد انواع مواد محترقه و دستگیری یک نفر متهم در این رابطه خبر داد.

به گزارش بناب پرس، سرهنگ “سهراب شفقی” اظهار داشت: در راستاي مبارزه با عرضه مواد محترقه غير مجاز، شناسايي ودستگيري آنان در دستور كار عوامل پليس امنیت عمومی شهرستان بناب قرار گرفت.
وي خاطر نشان كرد: با انجام كار اطلاعاتي، ماموران امنیت عمومی شهرستان بناب موفق شدند در یک عمليات غافلگیرانه با هماهنگی مقام قضایی یک نفر را که در زمینه نگهداری و توزیع مواد محترقه غیرمجاز فعالیت می کرد دستگیر و از مخفیگاه وی تعداد ۹ هزار و ۲۵۴ عدد انواع مواد محترقه غيرمجاز را كشف كنند.
فرمانده انتظامي شهرستان بناب با اشاره به اينكه فرد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد خاطر نشان كرد: در راستاي پيشگيري از بروز خطرهاي احتمالي مواد محترقه و منفجره در آخرين روزهاي سال، طرح تشديد برخورد با تهيه و توزيع كنندگان مواد محترقه در دستور كار يگان هاي انتظامي شهرستان قرار دارد.
سرهنگ “شفقی” از شهروندان و والدین در خواست کرد: برای پیشگیری از حوادث چهار شنبه آخر سال ضمن همکاری با پلیس در ایجاد نظم و امنیت عمومی، والدین نیز بر رفتار فرزندان خود بویژه در گروههای دانش آموزی و نوجوانان و جوانان نظارت وکنترل داشته باشند تا تا از بروز حوادث تلخ و تلفات جلوگیری شود.
فرمانده انتظامی شهرستان بناب با بیان اینکه پلیس همه روزه و بصورت شبانه روزی آماده جلوگیری از این حوادث است تا در ایام پایانی سال آسایش عمومی شهروندان را تامین کند،تاکید کرد: با هماهنگی مراجع قضائی قطعا” با افراد مخل نظم و امنیت و افرادی که با حرکات غلط و با هدف سودجویی امنیت مردم را به مخاطره می اندازند برخورد خواهد کرد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.