حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
کشف بیش از ۳۷ کیلوگرم مواد مخدر توسط نیروی انتظامی بناب
19 آوریل 2020 - 18:39
شناسه : 4065
بازدید 79
7

فرمانده نیروی انتظامی بناب از کشف ۳۷ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری یک نفر متهم خبر داد سرهنگ “سهراب شفقی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده نیروی انتظامی بناب از کشف ۳۷ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری یک نفر متهم خبر داد

سرهنگ “سهراب شفقی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مراغه و پشتیبانی اطاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از فعالیت فردی که بصورت عمده در زمینه قاچاق مواد مخدر فعالیت می کرد مطلع شده و موضوع را در دستور کار عملیاتی قرار دادند.

وی در ادامه افزود: ماموران با شناسایی کامل مسیر عبور این سوداگر مرگ و نوع خودرو وی با هماهنگی های لازم، خودرو قاچاقچی را در یکی از محورهای شهرستان مراغه شناسایی و توقیف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در یک عملیات غافلگیرانه خودرو سمند سورن حامل مواد مخدر توقیف و متهم دستگیر و در بازرسی دقیق از خودرو مربوطه مقدار ۳۷ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی بناب در پایان با بیان اینکه سامانه های ۱۱۰ و ۱۹۷ در اختیار شهروندان جهت اعلام موارد مشکوک در خصوص مواد مخدر بوده، تاکید کرد: مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر از اولویت های نیروی انتظامی است و پلیس و دستگاه قضایی، با جدیت هر چه تمامتر با اخلال گران و برهم زنندگان امنیت اجتماعی و تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر برخورد می نماید و برای تحقق امنیتی مطلوب اسلامی، از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.