حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
کشف انواع سیگار خارجی قاچاق در بناب
12 دسامبر 2019 - 13:56
شناسه : 2945
بازدید 65
5

فرمانده انتظامي شهرستان بناب از کشف ۹۶ هزار و ۴۰۰ نخ انواع سيگار خارجي قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال و دستگیری یک نفر متهم در این رابطه خبر داد. به گزارش بناب پرس، سرهنگ سهراب شفقی در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامي شهرستان بناب از کشف ۹۶ هزار و ۴۰۰ نخ انواع سيگار خارجي قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال و دستگیری یک نفر متهم در این رابطه خبر داد.

به گزارش بناب پرس، سرهنگ سهراب شفقی در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این شهرستان،ماموران پلیس آگاهی و یگان امداد بناب حین گشت زنی به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی در ادامه افزود: در بازرسی از خودروی توقیف شده ۹۶ هزار و ۴۰۰ نخ انواع سیگار خارجی به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت : در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و خودروی مورد نظر توقیف جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شد .

فرمانده انتظامی شهرستان بناب در پایان تاکید کرد: قاچاق کالا از جهات گوناگون، سلامت اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می کند و پلیس با تمام توان و جدیت با قاچاقیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله می کند.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.