حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
کسب عنوان واحد نمونه استاندارد توسط شرکت فولاد ظفر بناب
12 اکتبر 2020 - 15:51
شناسه : 5519
بازدید 149
5

فولاد ظفر بناب عنوان واحد نمونه استاندارد استان را کسب کرد به گزارش بناب پرس به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد ظفر بناب، بر اساس ارزیابی سال جاری اداره کل استاندارد استان آذربایجان شرقی مجتمع فولاد ظفر بناب به عنوان واحد نمونه استاندارد استان در سال ۱۳۹۸ _ ۱۳۹۹ انتخاب گردید. مجتمع فولاد ظفر […]

ارسال توسط :
پ
پ

فولاد ظفر بناب عنوان واحد نمونه استاندارد استان را کسب کرد

به گزارش بناب پرس به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد ظفر بناب، بر اساس ارزیابی سال جاری اداره کل استاندارد استان آذربایجان شرقی مجتمع فولاد ظفر بناب به عنوان واحد نمونه استاندارد استان در سال ۱۳۹۸ _ ۱۳۹۹ انتخاب گردید.

مجتمع فولاد ظفر بناب واقع در شهرستان بناب که با گذشت ۱۴ سال از تاسیس آن، اینک با سه خط تولید نورد گرم در سه شیفت کاری فعالیت می کند، این شرکت با رعایت استاندارد ملی و اخذ گواهینامه های بین المللی توانسته است با تولید میلگرد، تیرآهن، نبشی و ناودانی با کیفیت معتبر عرضه محصول به تمامی استان های کشور و کشورهای همسایه داشته باشد.

از جمله برنامه های آتی این مجتمع تولید شمش فولادی در خط تولید چهارم این مجتمع است که ظرفیت تولیدی این کارخانه را به یک میلیون تن در سال می رساند.

تصاویر:

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.