حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
کاهش ۳۰ درصدی عوارض شهرداری بناب بمناسبت دهه فجر
23 ژانویه 2020 - 20:37
شناسه : 3340
بازدید 89
5

شهردار بناب از کاهش ۳۰ درصدی عوارض شهرداری بناب به مناسبت دهه فجر با مصوبه شورای اسلامی شهر خبر داد. به گزارش بناب پرس به نقل از روابط عمومی شهرداری بناب، محبوب تیزپاز نیاری در خصوص این خبر گفت: با پیشنهاد جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و تصویب آن در جلسه ۱۸۵ فوق العاده […]

ارسال توسط :
پ
پ

شهردار بناب از کاهش ۳۰ درصدی عوارض شهرداری بناب به مناسبت دهه فجر با مصوبه شورای اسلامی شهر خبر داد.

به گزارش بناب پرس به نقل از روابط عمومی شهرداری بناب، محبوب تیزپاز نیاری در خصوص این خبر گفت: با پیشنهاد جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و تصویب آن در جلسه ۱۸۵ فوق العاده مورخه هجدهم دیماه سال جاری شورای اسلامی شهر و تایید هیات محترم تطبیق شهرستان از امروز شهروندان می توانند از این کاهش بهره مند شوند.

شهردار بناب تصریح کرد: در مصوبه اعضای شورای اسلامی شهر آمده است: نظر به وضعیت اقتصادی جامعه و عدم توانمندی همشهریان در پرداخت عوارض مطابق تعرفه سال ۱۳۹۸ شهرداری بناب و در جهت رونق بخشیدن به ساخت و ساز و تشویق و ترغیب آنها جهت پرداخت عوارض و در اجرای ماده ۵۹ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور مصوب ۹۴/۰۲/۰۱ و در آستانه چهل و یکمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی پیشنهاد می شود با بررسی موضوع در صحن شورا و تصویب آن مقرر فرمائید شهرداری تا پایان سال جاری در صورت پرداخت نقدی، آیتم های وصول عوارض مندرج در تعرفه سال جاری را جمعاً بر مبنای ۷۰ درصد (کاهش ۳۰ درصدی در عوارض) محاسبه و وصول نماید.

وی افزود: این اصلاح آیتم، شامل تغییر کاربری و سهم سرانه ماده ۱۰۱ و فروش املاک و سرقفلی و جرایم ماده صد نخواهد بود.

شهردار بناب در پایان با تاکید بر اینکه شهروندان می توانند با مراجعه به شهرداری با پرداخت نقدی عوارض خود از این تخفیف استفاده کنند، خاطرنشان کرد: لازم به توضیح است جریمه ماده صد شامل این تخفیف نیست ولی عوارض شامله دارای تخفیف ۳۰ درصدی می باشد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.