حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
21 مارس 2019 - 17:56
شناسه : 864
بازدید 74
6

‍ پیام نوروزی نماینده بناب در مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرا رسیدن سال نو ۹۸ بسمه تعالی یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ نوروز آیتی از لطف پروردگار و یکی از باشکوه ترین جلوه های رحمانی با نسیم روح بخش […]

ارسال توسط :
پ
پ

‍ پیام نوروزی نماینده بناب در مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرا رسیدن سال نو ۹۸

بسمه تعالی
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

نوروز آیتی از لطف پروردگار و یکی از باشکوه ترین جلوه های رحمانی با نسیم روح بخش و دل انگیز خود از راه می رسد و قلب هر انسان روشن ضمیر را به سوی جلال و جمال الهی رهنمون می کند.

این رستاخیز الهام بخش رویشی درونی برای ماست که همچون طبیعت بی جان آغازی دوباره را برای شکوفایی استعدادهای خدادادی خود رقم بزنیم.

بی‌شک آغاز بهار فرصتی است برای ارزیابی از آنچه بوده و هست و تحلیل یک ساله کار و فعالیت در مسیر خود سازی و خدمت به مردم و آغاز سالی جدید با توکل و تلاش مضاعف که در این راستا جمهوری اسلامی ایران و تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری در سالی که گذشت توانست علیرغم تمامی فشارهای اقتصادی و تهدیدها و دسیسه‌های دشمنان در تمامی عرصه‌های پیشرفت علمی و فرهنگی کشور و ترویج روحیه‌ی امید در اوج قله‌های افتخار، پیشرفت و اقتدار بدرخشد.

اینجانب فرارسیدن آغاز باز رویش طبیعت و عید نوروز کهن را به تمام مردم شریف ایران خصوصاً مردم فهیم بناب تبریک و تهنیت عرض می نمایم و در آستانه‌ی احیای نزهت طبیعت و عید نوروز باستانی، سالی سرشار از برکت، عزّت، آرامش و سربلندی را زیر سایه‌ی پرمهر حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه برای مسلمین جهان خصوصاً ملت عزیز ایران و مردم شریف بناب از درگاه ایزد منّان مسئلت می‌نمایم.

در خاتمه ضمن قدردانی از مردم انقلابی و همیشه در صحنه بناب و مدیران و مسئولان شهرستان که انصافا همیشه در تحقق آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی پیش قدم بوده اند، پیشنهاد می کنم رهنمودها و فرامین مقام معظم رهبری در سخنرانی آخر سال را سرلوحه کار خود قرار داده و بیش از پیش در سال ۹۸ به عمران و آبادی کشورمان تلاش کنیم.

ضیاءاله اعزازی
نماینده مردم فهیم بناب در مجلس شورای اسلامی

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.