حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
پیام رئیس شورای اسلامی شهر بناب بمناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز بازگشایی مدارس
22 سپتامبر 2019 - 14:56
شناسه : 2238
بازدید 71
7

ولایی: دانش آموزان از هفته دفاع مقدس باید درس ایثار و آمادگی برای ساختن آینده کشور را یاد بگیرند. به گزارش بناب پرس، محمد باقر ولایی رئیس شورای اسلامی شهر بناب با تبریک تقارن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید گفت:این ایام بهترین فرصت برای تبیین ارزش های والای انقلاب اسلامی برای نسل […]

ارسال توسط :
پ
پ

ولایی:

دانش آموزان از هفته دفاع مقدس باید درس ایثار و آمادگی برای ساختن آینده کشور را یاد بگیرند.

به گزارش بناب پرس، محمد باقر ولایی رئیس شورای اسلامی شهر بناب با تبریک تقارن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید گفت:این ایام بهترین فرصت برای تبیین ارزش های والای انقلاب اسلامی برای نسل نو پاست.

وی افزود: امروز کشور جمهوری اسلامی که تحت انواع فشار های ددمنشانه ابر قدرت های تو خالی است فرهنگیان وظیفه ای بس سنگین دارند تا بتوانند ویژگی های دفاع مقدس را برای دانش آموزان عزیز تبیین نمایند.

رئیس شورای اسلامی با بر شمردن ویژگی های دفاع مقدس گفت: بسیاری از رزمندگان اسلام در دوران نوجوانی و جوانی میز تحصیل را برای دفاع از نظام نو ظهور جمهوری اسلامی ترک کرده به همه لذت های دل فریب دنیا پشت پا زدند و حضور در جبهه و دفاع از میهن و نظام اسلامی را برتر دیدند .

وی افزود: بی شک اگر این بی اعتنایی به ظواهر فریبنده دنیا نبود رزمندگان هیچ گاه توفیق پیروزی های بزرگ را به دست نمی آوردند.

ولایی از دانش آموزان خواست با تحصیل علوم و فنون، جا در پای شهیدانی بگذارند که خودشان روزی دانش آموز همین مدارس بودند، تا نظام جمهوری اسلامی بتواند بدون وابستگی به کشور های خارجی همچنان استوار و مقاوم در برابر بیگانگان قد علم کند.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.