حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
پیام تبریک نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی
18 اکتبر 2020 - 15:39
شناسه : 5695
بازدید 71
4

حجت اسلام محمد باقری بنابی در پیامی هفته نیروی انتظامی را به فرماندهان، کارکنان زحمتکش نیروی انتظامی و سبزقامتان عرصه نظم و امنیت تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری بناب پرس، متن پیام نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی به شرح ذیل است؛ بسم الله الرحمن الرحیم نیروی انتظامی که به عنوان نماد اقتدار، […]

ارسال توسط :
پ
پ

حجت اسلام محمد باقری بنابی در پیامی هفته نیروی انتظامی را به فرماندهان، کارکنان زحمتکش نیروی انتظامی و سبزقامتان عرصه نظم و امنیت تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری بناب پرس، متن پیام نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

نیروی انتظامی که به عنوان نماد اقتدار، عزت، اخلاق مداری محسوب می شود امروز به عنوان مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران با بهره مندی از ظرفیت بالای سبز قامتان جان بر کف و همیشه هوشیار، نقش بارزی در برقراری نظم، آرامش و امنیت در شهرها، روستاها و مرزهای کشور ایفا می نماید.

بی تردید امنیت و آرامش امروز شهرستان بناب، مدیون فداکاری ها و فعالیت های شبانه روزی نیروی انتظامی در کنار سایر نیروی نظامی و امنیتی است که در سایه تلاش و مجاهدت آنان، فضایی امن و مناسب برای رشد و توسعه شهرستان بناب به عنوان یکی از قطب های اقتصادی استان آذربایجان شرقی مهیا شده است.

اینجانب ضمن تبریک مجدد هفته نیروی انتظامی، مراتب تشکر و قدردانی خود را از خدمات شجاعانه، حضور هوشمندانه و جانفشانی‌های فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش ناجا به خصوص پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی شهرستان بناب ابراز می‌نمایم و برای همه این عزیزان در سایه رهنمودهای «فرماندهی معظم کل قوا» در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برقراری نظم و امنیت در جامعه موفقیت و سربلندی بیش از پیش را مسئلت دارم.

محمد باقری بنابی – نماینده مردم شریف شهرستان بناب در مجلس شورای اسلامی

۲۷ مهر ۹۹

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.