حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
پیام تبریک فرماندار شهرستان بناب بمناسبت روز پزشک
22 آگوست 2020 - 23:39
شناسه : 5169
بازدید 95
4

به مناسبت فرا رسیدن یکم شهریور که به روز پزشک نام گذاری شده است امین رفیعی فرماندار بناب با صدور پیامی این روز را به تمامی پزشکان بخصوص پزشکان بناب تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل است؛ پزشکان ضامن سلامت جامعه، امنیـت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را با روح […]

ارسال توسط :
پ
پ

به مناسبت فرا رسیدن یکم شهریور که به روز پزشک نام گذاری شده است امین رفیعی فرماندار بناب با صدور پیامی این روز را به تمامی پزشکان بخصوص پزشکان بناب تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است؛

پزشکان ضامن سلامت جامعه، امنیـت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را با روح بلندشان در سایه لطف الهی التیام می بخشند.

امسال پزشکان زحمتکش علاوه بر تحمل زحمات سالیان گذشته با بیماری کرونا رنج مضاعفی را تحمل کردند که علاوه بر تمامی سختیهای این حرفه جسم و جانشان نیز به خطر افتاد، اما دست از خدمت نکشیدند.

اینجانب به پاس زحمات جامعه پزشکی این روز را به جامعه پزشکی و تمامی پزشکان متعهد علی الخصوص در شهرستان بناب که در ماه های و روزهای سخت اخیر در مقابله با بیماری کرونا با ایثار و ازخودگذشتگی در کنار مردم شریف بناب انجام وظیفه نمودند، تبریک عرض مینمایم.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.