حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
پیام تبریک امام جمعه بناب به سرلشکر سلامی
23 آوریل 2019 - 19:10
شناسه : 1072
بازدید 170
5

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی امام جمعه بناب در پیامی انتصاب سردار سرلشکر حسین سلامی به سمت فرماندهی کل سپاه را تبریک گفت. به گزارش بناب پرس، در پی انتصاب سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی به سمت فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با حکم فرماندهی معظم کل قوا صورت گرفت؛ امام جمعه […]

ارسال توسط :
پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی امام جمعه بناب در پیامی انتصاب سردار سرلشکر حسین سلامی به سمت فرماندهی کل سپاه را تبریک گفت.

به گزارش بناب پرس، در پی انتصاب سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی به سمت فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با حکم فرماندهی معظم کل قوا صورت گرفت؛ امام جمعه بناب در پیامی این انتصاب را تبریک گفت.
متن پیام امام جمعه بناب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مجاهد ارجمند سردار سرلشگر پاسدار
حسین سلامی دام توفیقه
با سلام و تحیات
انتصاب شایسته جنابعالی را به فرماندهی کل سپاه سرافراز پاسداران انقلاب اسلامی از سوی رهبر گرانقدر و فرماندهی معظم کل قوا مدظله العالی تبریک می‌گویم.
ضمن حمایت از اقدامات انقلابی سپاه پاسداران در خدمت به آحاد مردم و حفظ و حراست موثر از انقلاب اسلامی، توفیقات روزافزون شما و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران عزیز را از خداوند منان خواهانم.
مصطفی باقری بنابی
۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.