حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
پیام امام جمعه شهرستان بناب بمناسبت بازگشایی مراکز علمی و آغاز سالتحصیلی ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹
05 سپتامبر 2020 - 19:44
شناسه : 5250
بازدید 70
3

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی امام جمعه بناب آغاز سالتحصیلی جدید مدارس، دانشگاه و حوزه علمیه را تبریک گفت در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم سپاس و ستایش خدای را سزاست که ما را علم آموخت و درود بیکران بر خاتم انبیاء که به همگان بصیرت افزود و بر خاندان مطهرش […]

ارسال توسط :
پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی امام جمعه بناب آغاز سالتحصیلی جدید مدارس، دانشگاه و حوزه علمیه را تبریک گفت

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سپاس و ستایش خدای را سزاست که ما را علم آموخت و درود بیکران بر خاتم انبیاء که به همگان بصیرت افزود و بر خاندان مطهرش که مومنان را هدایت نمود و سلام بر مجاهدان آموزش و پرورش که به امر الهی و شغل نبوی می پردازند.

در شرایط کنونی به علت شیوع بیماری کرونا گرچه بازگشایی مراکز علمی به سبک و سیاق دیگری صورت می گیرد، اما یقین داریم که با رعایت پروتکل های بهداشتی با هدف سلامتی علم آموزان با تلاش و همت مضاعف مجاهدان تعلیم و تربیت و والدین محترم به بهترین شکل دنبال خواهد شد.

اینجانب ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و گرامیداشت آغاز سالتحصیلی جدید به دست اندرکاران تعلیم و تربیت، طلاب، دانشجویان، دانش آموزان و اولیای گرامی، امیدوارم شاهد رشد، شکوفایی و بالندگی ایران اسلامی باشیم.

مصطفی باقری بنابی – امام جمعه بناب
۱۵ شهریور ۱۳۹۹

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.