حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
ولایی: انتقال ساختمان پلیس راه بناب – تبریز از اساسی ترین نیازهای شهرستان بناب است.
22 ژانویه 2019 - 20:17
شناسه : 465
بازدید 116
6

رئیس شورای اسلامی شهر بناب: انتقال ساختمان پلیس راه بناب – تبریز از اساسی ترین نیازهای شهرستان است رئیس شورای اسلامی شهر بناب از انتقال ساختمان پلیس راه بناب- تبریز به خارج از شهر را از اساسی‌ترین نیازهای این شهرستان اعلام کرد. به گزارش بناب پرس، محمدباقر ولایی  بعد از ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی […]

ارسال توسط :
پ
پ

رئیس شورای اسلامی شهر بناب:

انتقال ساختمان پلیس راه بناب – تبریز از اساسی ترین نیازهای شهرستان است

رئیس شورای اسلامی شهر بناب از انتقال ساختمان پلیس راه بناب- تبریز به خارج از شهر را از اساسی‌ترین نیازهای این شهرستان اعلام کرد.

به گزارش بناب پرس، محمدباقر ولایی  بعد از ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بناب با بیان اینکه سیاست دولت توسعه خط ریلی در نقاط مختلف کشور و استان است ولی شهرستان بناب در استفاده از خط ریلی محروم مانده است؛ اظهار داشت: در شرایطی که خط آهن مسیر ارومیه- تهران و میانه- بستان آباد در حال تکمیل است، ضروری است نسبت به تکمیل ایستگاه آذر بناب و ایجاد ایستگاه در این شهرستان نیز اقدام شود.
وی انتقال ساختمان پلیس راه بناب- تبریز به خارج از شهر را از اساسی‌ترین نیازهای این شهرستان اعلام و افزود: با توجه به قرار گرفتن پلیس راه بناب – تبریز در داخل شهر مشکلاتی را در خصوص حمل و نقل ایجاد کرده است که جا دارد ساختمان این پلیس راه هرچه سریع‌تر به خارج از شهر انتقال یابد.
ولایی تصریح کرد: در صورت عدم انتقال ساختمان پلیس راه هرگونه مشکلات پیش آمده را متوجه مسئولان پلیس راه استان خواهیم کرد.
رئیس شورای اسلامی شهر بناب با اشاره به ضرورت ایجاد ترمینال مسافربری در این شهرستان خواستار اختصاص اعتبار لازم برای این امر شد.
ولایی در ادامه با تأکید بر فعالیت و اجرای برنامه رادیویی توسط ایستگاه رادیوی بناب خاطرنشان کرد: در دوره‌های قبلی شورا زمین مورد نیاز برای احداث ساختمان رادیوی بناب در نظر گرفته شده بود ولی هنوز هیچ اقدامی در راستای تکمیل ساختمان آن صورت نگرفته است.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.