حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
وضعیت کرونا در بناب قرمز اعلام شد/ ۱۱ برابری تعداد بستری ها از هفته دوم شهریورماه
23 سپتامبر 2020 - 22:12
شناسه : 5389
بازدید 197
5

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب از ۱۱ برابر شدن تعداد بستری ها در بیمارستان امام خمینی (ره) طی یکماه اخیر خبر داد، و گفت: وضعیت کرونا در بناب قرمز اعلام شده است و احتمال اعمال محدودیت های سخت در شهرستان وجود دارد به گزارش بناب پرس، دکتر علی نیرپور صبح امروز در نشست […]

ارسال توسط :
پ
پ

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب از ۱۱ برابر شدن تعداد بستری ها در بیمارستان امام خمینی (ره) طی یکماه اخیر خبر داد، و گفت: وضعیت کرونا در بناب قرمز اعلام شده است و احتمال اعمال محدودیت های سخت در شهرستان وجود دارد

به گزارش بناب پرس، دکتر علی نیرپور صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در طول ۸ سال جنگ تحمیلی در برابر زورگویی های استکبار جهانی از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کرده و نتیجه اش این شد که بعد از ۴۰ سال روی پای خود ایستاده ایم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بناب تعداد بستری های بیمارستان امام از دوم اسفند ۹۸ تاکنون را حدود ۷۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: از ابتدای شیوع کروناویروس تاکنون ۱۶۳۸ مورد PCR مثبت حدود ۷۰۰ نفر در بیمارستان امام خمینی (ره) بستری شده اند، که از تعداد بستری ها ۶۰۰ نفر بومی و حدود ۱۰۰ نفر غیربومی بودند.

وی با اعلام اینکه از تعداد بستری ها ۱۳۸ تفر در سنین ۱۸ – ۶ سال می باشد، گفت: حدود ۱۰ نفر در سنین مذکور با علائم شدید تنفسی بستری بودند که تست کرونای ۵ نفر مثبت بوده است.

دکتر نیرپور تصریح کرد: تعداد ۱۱۹ تن با علائم بیماری شدید تنفسی فوت شده اند، و تست کرونای ۵۲ تن از فوتی ها مثبت بوده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب با بیان اینکه هفته اول شهریور ۳ نفر بستری در بیمارستان داشتیم ولی از هفته دوم به تدریج سیر صعودی گرفت، گفت: هم اکنون ۳۲ نفر بستری داریم که در یک ماه اخیر ۱۱ برابر شده است، بنابر این با توجه به وضعیت فوق قرمز بناب از روزهای آینده احتمال اعمال محدودیت های جدید در شهرستان وجود دارد.

دکتر نیرپور خاطر نشان کرد: به غیر از رعایت بهداشت فردی هیچ گزینه ای برای پیشگیری از کرونا وجود ندارد، فقط با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و شستشوی مرتب دستها انشاءالله در آبان ماه شاهد خبرهای خوش خواهیم بود و در غیر اینصورت با اتفاقات ناگوار مواجه خواهیم بود.

وی در پایان از اراده و همت مردم بناب و همکاری آنها با کادر درمان بیمارستان و فرهنگ بی نظیر مردم و همچنین از مساعدت و یاری مسئولین و بزرگان شهر بناب تقدیر و تشکر کرد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.