حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
وجود موارد مشکوک به کروناویروس در بناب
29 فوریه 2020 - 20:17
شناسه : 3576
بازدید 60
2

وجود موارد مشکوک به کرونا در بناب به گزارش بناب پرس، فرماندار بناب با اشاره به پیش بینی کارشناسان بهداشتی در خصوص پیک اصلی گسترش ویروس کرونا در هفته جاری، از وجود موارد مشکوک و گاها مثبت در شهرستان #بناب خبر داد. امین رفیعی در ادامه با اشاره به شرایط حساس پیش آمده در شهرستان […]

ارسال توسط :
پ
پ

وجود موارد مشکوک به کرونا در بناب

به گزارش بناب پرس، فرماندار بناب با اشاره به پیش بینی کارشناسان بهداشتی در خصوص پیک اصلی گسترش ویروس کرونا در هفته جاری، از وجود موارد مشکوک و گاها مثبت در شهرستان #بناب خبر داد.

امین رفیعی در ادامه با اشاره به شرایط حساس پیش آمده در شهرستان افزود: مردم با رعایت بهداشت شخصی، عدم حضور غیر ضروری در بیرون از خانه  و سپری کردن بیشتر ساعات شبانه روز در داخل منزل نقش زیادی در کنترل این ویروس ایفا خواهند کرد.

وی افزود از مردم عزیز شهرستان درخواست دارم ضمن همکاری لازم با کادر بهداشتی و درمانی شهرستان هر گونه خبر و اطلاعیه را از منابع موثق دریافت و از پخش هرگونه شایعه و اخبار نادرست خودداری کنند.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان ادامه داد: هماهنگی لازم جهت ضدعفونی کردن مراکز تجمع از قبیل بازار و ادارات و وسایل حمل و نقل عمومی به عمل آمده و در حال انجام است ولی بهترین راه مبارزه با این ویروس قرنطینه خانگی و عدم حضور غیر لازم در خارج از منزل است.

وی تصریح کرد: از برگزار کنندگان مراسم مختلف نیز تقاضا داریم مراسم های عروسی، احسان ها و اجتماع در مساجد شهرستان را تا اطلاع ثانوی تعطیل کنند.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.