حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
والدين در مواجهه با تهديدات فضاي مجازي آنلاين، در کنار فرزندانشان باشند
13 ژوئن 2020 - 10:24
شناسه : 4643
بازدید 76
4

فرمانده انتظامي شهرستان ” بناب ” گفت: والدين در مواجهه با تهديدات فضاي مجازي آنلاين، در کنار فرزندانشان باشند به گزارش بناب پرس، سرهنگ “سهراب شفقی” با اعلام اين مطلب گفت: جنگ نرم مهمترين هدف دشمن براي از بين بردن هويت ديني و ملي يک ايراني مسلمان است و دشمن براي اين هدف شوم با برنامه ريزي […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامي شهرستان ” بناب ” گفت: والدين در مواجهه با تهديدات فضاي مجازي آنلاين، در کنار فرزندانشان باشند

به گزارش بناب پرس، سرهنگ “سهراب شفقی” با اعلام اين مطلب گفت: جنگ نرم مهمترين هدف دشمن براي از بين بردن هويت ديني و ملي يک ايراني مسلمان است و دشمن براي اين هدف شوم با برنامه ريزي لازم وارد ميدان شده است و از ظرفيت فکري همه تئوريسين ها و متخصصين خود نيز بهره برده است .

وي با اشاره به تهديدات متعدد و مخرب در فضاي مجازي و حقيقي که عمده آن با نفوذ فرهنگ منحط غرب به کشورها نمود پيدا کرده است، گفت: يکي از توصيه هاي انتظامي اجتماعي پليس به والدين در همين ارتباط، اين است که هم در محيط جامعه و هم در محيط مجازي در کنار فرزندان خود باشند تا بتوانند در مورد مخاطرات اين دو محيط با فرزندان خود صحبت کرده و مانع بروز آسيب هاي مختلف و مبتلا به در آنها شوند .

اين مقام مسئول با اشاره به اينکه دشمن همواره به دنبال تغيير سبک زندگي اسلامي ملل مسلمان بوده و هست ، افزود: بايد بپذيريم که دشمن همواره وجود دارد و سلطه گري اش نيز ادامه خواهد داشت اما اگر ما وجود يا خطر آن را حس نکنيم ، به معناي نبودن دشمن نيست ، بلکه شيوه کار و شگرد هجوم  تغيير کرده و جنگ در ابعاد مختلفش با شدت و جدیت لازم در جريان است .

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.