حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
همزمان با هفته دفاع مقدس، یادواره شهدای طلبه و روحانی در حوزه علمیه بناب برگزار شد/ تصاویر
25 سپتامبر 2019 - 14:22
شناسه : 2273
بازدید 514
9

بناب پرس: همزمان با هفته دفاع مقدس يادواره شهداي طلبه و روحاني حوزه های علمیه ولی عصر (عج) با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا، امام جمعه و مدیریت حوزه علمیه و تنی چند از مسئولان شهرستان در بناب برگزار شد. به گزارش بناب پرس، حجت الاسلام کاملی فر نماينده ولي فقيه در سپاه […]

ارسال توسط :
پ
پ

بناب پرس: همزمان با هفته دفاع مقدس يادواره شهداي طلبه و روحاني حوزه های علمیه ولی عصر (عج) با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا، امام جمعه و مدیریت حوزه علمیه و تنی چند از مسئولان شهرستان در بناب برگزار شد.

به گزارش بناب پرس، حجت الاسلام کاملی فر نماينده ولي فقيه در سپاه عاشورا استان آذربایجانشرقی با تأكيد بر لزوم برگزاري يادواره‌هاي شهدا بالاخص شهداي روحاني در سطح جامعه به صورت سالانه اظهار داشت: برگزاري چنين يادواره‌هايي از يك سو موجب مي‌شود كه ايران اسلامي جولانگاه كفر و شرك دشمنان نشود و از سوي ديگر شهدا هميشه در ياد و خاطر مردم بمانند.

وی با بیان اینکه ملت مظلوم در کشورهای مسلمان از جمله حزب الله لبنان، انصارالله یمن، شیعیان حشدالشعبی عراق، امروز به برکت خون شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز احساس قدرت می کنند، افزود: سید حسن نصراله در دیدار با مقام معظم رهبری صراحتاً اعلام کرد که این راه را ادامه خواهیم داد و ما ولایت شما را ولایت رسول الله می دانیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با برشمردن دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی اذعان کرد: مکتب اهلبیت و مکتب عاشورا تا بحال حتی در زمان ائمه معصومین هم اینقدر مدافع و شیعه نداشتند و امروز علاوه بر نیروهای میلیونی مسلح و آماده در یمن، لبنان و عراق، میلیونها نفر در داخل ایران حاضرند در راه دفاع از اهلبیت و حرم اهلبیت مانند شهید حججی از سر و جان خود بگذرند.

حجت الاسلام کاملی فر افزود: حضور بیش از ۲۰ میلیون نفر با پای پیاده در همایش اربعین با شکوه و اقتدار در یک کشور ناامن را نیز از برکات نظام برشمرد و افزود: هر چقدر از دستاوردهای نظام و دفاع مقدس صحبت کنیم تمام شدنی نیست.

وی با اشاره به اینکه ذکر دستاوردهای افتخارآمیز در عرصه های نظامی، سیاسی، بین المللی و حتی اقتصادی گواه بر کتمان واقعیت های تلخ در کشور نیست، گفت: ما در کشور مشکلات بسیاری اعم از مشکلات معیشتی، اقتصادی، تورم، بیکاری و سوء مدیریت داریم، که قابل حل هستند؛ بطوریکه در گذشته مشکلات بسیار سخت تر از مشکلات اقتصادی را پشت سر گذاشته و تبدیل به فرصت کردیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به تعاملات اقتصادی ایران با کشور عراق و با بیان اینکه ایران ۷ درصد ذخایر دنیا را داراست، گفت: ایران پنجمین کشور ثروتمند دنیا از لحاظ معادن و مخازن بوده و اگر با تدبیر درست، اعتماد بنفس، روحیه خودباوری، مدیریت جهادی و توجه به منویات مقام معظم رهبری عمل شود، می شود تمام تهدیدات را تبدیل به فرصت کرد و خیلی از ناممکن ها را ممکن کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: یکی از ثروتهای ارزشمند و نعمت های خدادادی نعمت ولی فقیه و مقام معظم رهبری است که با آن بیانات حکیمانه، تدابیر هوشمندانه و مدیریت شجاعانه خود چندین سال است کشور را مدیریت می کند و آثار و برکات ولایت فقیه را در امروز در سرتاسر عالم مشاهده می کنیم.

تصاویر:

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.