حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
اهدای ۹ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند همزمان با هفته بسیج
24 نوامبر 2020 - 13:43
شناسه : 6024
بازدید 59
9

صبح امروز همزمان با هفته بسیج ۹ سری جهیزیه به همت سپاه ناحیه بناب با ارزش بیش از ۵ میلیارد ریال تهیه و به نوعروسان نیازمند شهرستان تحویل داده شد. سرهنگ حیدری در حاشیه این مراسم با تاکید بر اینکه کمک به ازدواج جوانان نیازمند یکی از مهمترین اهداف سپاه می‌باشد گفت:در همین راستا در […]

ارسال توسط :
پ
پ

صبح امروز همزمان با هفته بسیج ۹ سری جهیزیه به همت سپاه ناحیه بناب با ارزش بیش از ۵ میلیارد ریال تهیه و به نوعروسان نیازمند شهرستان تحویل داده شد.

سرهنگ حیدری در حاشیه این مراسم با تاکید بر اینکه کمک به ازدواج جوانان نیازمند یکی از مهمترین اهداف سپاه می‌باشد گفت:در همین راستا در مناسبت های مختلف و با کمک خیرین محترم و البته بودجه داخلی بسیج جهیزیه ها با کیفیت مناسب تهیه و تحویل نوعروسان می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با تاکید بر اینکه بسیج و سپاه در ایام قرنطینه کرونا توجه ویژه‌ای به متضررین کرونایی شهرستان خواهد داشت گفت: در همین راستا پایگاههای بسیج در نقاط مختلف شهرستان بسته های غذایی و لوازم التحریر تهیه و به خانواده های مدنظر اهدا می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب در پایان از آماده سازی و تهیه هزار بسته غذایی در طرح کمک‌ مومنانه خبر داد و گفت: این بسته های غذایی تحویل مراکز سلامت در نقاط مختلف شهرستان داده خواهد شد تا افراد نیازمند و متضررین کرونایی شناسایی و به آنها داده شود.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.