حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
همزمان با آغاز سالتحصیلی ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ زنگ بازگشایی مدارس در بناب نواخته شد
05 سپتامبر 2020 - 13:48
شناسه : 5218
بازدید 169
7

همزمان با آغاز سالتحصیلی ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ در سراسر کشور، زنگ بازگشایی مدارس شهرستان بناب با حضور مسئولین شهرستان نواخته شد و دانش آموزان از امروز به صورت حضوری و اختیاری با رعایت پروتکل های بهداشتی راهی مدارس شدند. به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بناب، حسین پارسامهر مدیر آموزش و پرورش […]

ارسال توسط :
پ
پ

همزمان با آغاز سالتحصیلی ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ در سراسر کشور، زنگ بازگشایی مدارس شهرستان بناب با حضور مسئولین شهرستان نواخته شد و دانش آموزان از امروز به صورت حضوری و اختیاری با رعایت پروتکل های بهداشتی راهی مدارس شدند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بناب، حسین پارسامهر مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب در مراسم بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید ضمن تسلیت ایام محرم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت.

حسین پارسامهر تصریح کرد: با توجه به اینکه از اسفند ماه ۹۸ بیماری کرونا شیوع پیدا کرد امسال متفاوت ترین آغاز سال تحصیلی را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه ما این شرایط را انتخاب نکردیم بلکه به این شرایط پرتاب شده ایم اظهار داشت: همه ی ما مجبور به ادامه فعالیت ها با این شرایط هستیم و با اینکه بیماری کرونا یک تهدید به حساب می آید اما می توان از این تهدید فرصت‌های فراوانی را خلق کرد.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان بناب با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: طبق فرمایش رهبر انقلاب اسلامی، ما تابع مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم و هر آن چه این ستاد تصمیم بگیرد آن را عملیاتی خواهیم کرد.

پارسامهر گفت: طبق آخرین اعلام مقام عالی وزارت آموزش و پرورش، اصل بر آموزش حضوری دانش آموزان است اما این حضور باید با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی انجام گیرد.

وی ادامه داد: بر اساس پروتکل های بهداشتی اعلام شده، در مدارسی که تعداد دانش آموزان با توجه به مساحت کلاس بیش از حد تعیین شده باشد این مدارس با تصویب در شورای مدرسه دانش آموزان را به صورت زوج و فرد گروه بندی خواهند کرد.

پارسامهر از رونمایی شبکه شاد۲ خبر داد و تصریح کرد: نسخه جدید شاد دارای ظرفیت ها و امکانات جدید می باشد و معلمان می توانند ارتباط زنده صوتی و تصویری با دانش آموزان خود داشته باشند و تکالیف دانش آموزان را مورد بررسی قرار دهند.

وی ادامه داد: دانش‌آموزانی که به بستر شبکه شاد دسترسی ندارند می توانند از طریق برنامه های مدرسه تلویزیونی، که هر روز زمان پخش برنامه های آن منتشر خواهد شد استفاده نمایند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مجموعه آموزش و پرورش شهرستان بناب دغدغه و نگرانی اولیا در خصوص سلامتی دانش آموزان را درک می کند اظهار داشت: سعی و تلاش همه ی همکاران ما در آموزش و پرورش شهرستان بر این است که با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و نظارت بر اجرای دقیق آن در مدارس سلامتی دانش آموزان و معلمان عزیز را تضمین کنیم.

وی از اولیاء خواست تا دانش آموزان تغذیه مناسب و آب آشامیدنی به همراه خود داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب تصریح کرد: هیچ آموزشی از لحاظ کیفیت، نمی‌تواند جایگزین آموزش حضوری شود.

وی با بیان اینکه طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب “معلمین افسران سپاه پیشرفت این کشورند” ادامه داد: از تلاش های معلمان تلاشگر در این مدت نهایت تقدیر و تشکر را می کنم چرا که مجاهدان آموزش در کنار مدافعان سلامت نهایت تلاش خود را کردند تا آموزش تعطیل نشود.

تصاویر:

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.