حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
همایش تجلیل از فعالان قرآنی شهرستان بناب بمناسبت ایام الله دهه فجر
20 فوریه 2020 - 21:27
شناسه : 3463
بازدید 85
4

همایش تجلیل از فعالان قرآنی شهرستان بناب بمناسبت ایام الله دهه فجر همزمان با ایام الله دهه فجر به همت اداره تبلیغات اسلامی و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب، همایش تجلیل از فعالان قرآنی با حضور اعضای موسسات و خانه های قرآنی در سالن مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی […]

ارسال توسط :
پ
پ

همایش تجلیل از فعالان قرآنی شهرستان بناب بمناسبت ایام الله دهه فجر

همزمان با ایام الله دهه فجر به همت اداره تبلیغات اسلامی و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب، همایش تجلیل از فعالان قرآنی با حضور اعضای موسسات و خانه های قرآنی در سالن مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش بناب پرس به نقل از روابط عمومی فرمانداری بناب، در این همایش امین رفیعی فرماندار شهرستان بناب طی سخنانی با تقدیر از فعالان قرآنی شهرستان و ادارات فعال در این زمینه، قرآن را تنها نسخه شفا بخش بشر برای هدایت و رستگاری خواند.

وی با اشاره به جایگاه قرآن در زندگی مسلمانان با اظهار داشت: متاسفانه به علت عدم توجه کافی به درس زندگی و چراغ هدایت قرآن، برخورد جامعه با این منبع ارزشمند هدایت را مانند گنجینه با ارزشی که بجای استفاده از آن برای رفاه و آبادانی، در صندوقچه ای نگهداری می شود.

فرماندار بناب اظهار امیدواری کرد: با گسترش فعالیت های قرآنی شاهد عینیت بخشیدن به دستورات الهی قرآن و جاری و ساری شدن آن در تمام امور زندگی باشیم.

در پایان این مراسم از فعالان قرآنی و مربیان و قرآن آموزان فعال موسسات قرآنی شهرستان تقدیر بعمل آمد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.