حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
نیرپور: بهترین روش مقابله با کرونا ویروس خود قرنطینگی و رعایت بهداشت فردی است
01 مارس 2020 - 16:08
شناسه : 3580
بازدید 142
5

‍ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب در جلسه کارگروه پدافند غیرعامل شهرستان بناب از درگیر شدن شهرستان به ویروس کرونا خبر داد و گفت: متاسفانه یک نفر از همشهریان جان خود را بر اثر این بیماری از دست داده است به گزارش بناب پرس، علی نیرپور با بیان اینکه این ویروس متاسفانه در […]

ارسال توسط :
پ
پ

‍ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب در جلسه کارگروه پدافند غیرعامل شهرستان بناب از درگیر شدن شهرستان به ویروس کرونا خبر داد و گفت: متاسفانه یک نفر از همشهریان جان خود را بر اثر این بیماری از دست داده است

به گزارش بناب پرس، علی نیرپور با بیان اینکه این ویروس متاسفانه در شهرستان بناب شیوع پیدا کرده است، گفت: ویروس کرونا می تواند در دماهای سرد تا ۷۲ ساعت بر روی سطوح زنده بماند و به دیگران منتقل شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بناب از فوت یکی از همشهریان به دلیل ابتلا به ویروس کرونا خبرداد و گفت: این فرد پیرمردی ۷۸ ساله بود که روز گذشته بر اثر مبتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه تعداد بسیارمحدود به دلیل مشکوک بودن به ویروس کرونا تحت نظر هستند، گفت این افراد صرفاً به دلیل مشکوک بودن به ویروس کرونا تحت نظر هستند و تا زمانی که آزمایشات قطعی آن ها اعلام نشود نمی‌توان از مبتلا بودن آنها به این ویروس خبر داد.

نیرپور تصریح کرد: دو هفته پیش رو روزهای حساس و مهمترین روزهای شیوع این ویروس در شهرستان محسوب می شود؛ بنابراین مردم برای جلوگیری از شیوع بیشتر آن اهتمام کنند.

وی بهترین روش مقابله با شیوع این ویروس را خود قرنطینگی در منزل و رعایت مسائل بهداشت فردی عنوان کرد و گفت: پس از اعلام خبر مثبت بودن نتیجه آزمایش یک مورد مشکوک در بناب، در حال حاضر این شهرستان به عنوان منطقه آلوده به کروناویروس شناخته می شود.

دکتر نیرپور هرگونه ملاقات عمومی در بیمارستان های شهدا و امام خمینی بناب را تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام کرد و گفت: با توجه به شیوع این ویروس و فراهم بودن فضا در بخش های درمانی از همشهریان درخواست داریم از ملاقات و حضور برای درمان بیماری های ساده مانند سرماخوردگی به اورژانس بیمارستان ها خودداری کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بناب در خصوص نحوه دفن افراد فوت شده مبتلا به ویروس کرونا گفت: طبق بخشنامه های کشوری این افراد با همکاری شهرداری و سپاه به وسیله خودروهای ویژه در محل های مشخص شده و تا عمق ۲ متری دفن خواهند شد و اطراف آن ها آهک ریزی می شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بناب با تاکید بر اینکه ۱۰ روز آینده اوج شیوع این بیماری است گفت: ضمن تشکر از همکاری تمامی نهادها و ادارات دولتی در مبارزه با این ویروس از عموم همشهریان تقاضا داریم همکاری لازم را با شبکه بهداشت و درمان داشته باشند و اخبار واقعی را فقط از این مرکز دریافت کنند.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.