حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
نوسان شدید قیمت ها در این روزها کار سازمان صمت را سخت تر کرده است/ ۲۰% فولاد کشور در بناب تولید می شود
10 آگوست 2020 - 20:56
شناسه : 5091
بازدید 112
6

رئیس اداره صمت بناب گفت: نوسان شدید قیمت ها در این روزها کار سازمان صمت را سخت تر کرده است/ ۲۰% فولاد کشور در بناب تولید می شود گزارش بناب پرس، حبیب خانبابایی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بناب امروز صبح در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان با تبریک عید […]

ارسال توسط :
پ
پ

رئیس اداره صمت بناب گفت: نوسان شدید قیمت ها در این روزها کار سازمان صمت را سخت تر کرده است/ ۲۰% فولاد کشور در بناب تولید می شود

گزارش بناب پرس، حبیب خانبابایی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بناب امروز صبح در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان با تبریک عید سعید غدیرخم، روز خبرنگار و میلاد امام موسی کاظم علیه السلام گفت: خبرنگاری یک شغل خطیر و شریف است و خبرنگاران چشم بینای جامعه هستند که با درج وقایع و اخبار مردم را آگاهی می دهند و با انتقادات سازنده خودشان همواره باعث پیشرفت در جامعه می شوند.

وی با اشاره به اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت یک مجموعه بسیار بزرگ است که از ادغام چندین سازمان و اداره از جمله بازرگانی، صنایع و معادن، بازرسی و نظارت و آرد و غله در مجموع یک سازمان پرمشغله و پرحجم را تشکیل داده است، اظهار داشت: با این حجم کار و تعداد اندک همکاران در این مجموعه، همکارانم بسیجی وار مشغول انجام خدمت رسانی به همشهریان هستند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بناب تصریح کرد: نوسان شدید قیمت ها و افزایش روزانه قیمت کالاهای اساسی کار نظارت و کنترل قیمت ها را سخت تر کرده و با وجود اینکه قیمت گذاری کالاها در اختیار این اداره نیست، ولی با اینحال سعی می کنیم که در شهرستان با کمبود عرضه کالاهای اساسی مواجه نشویم.

خانبابایی با برشمردن ۵ نوع خدمات بازرگانی، توزیع کالاهای اساسی و … در این سازمان گفت: تعداد ۷ معدن دارای مجوز، ۱۷۰ واحد تولیدی و ۲۱۶ واحد نانوایی، سنگک و نان روغنی در کنار سایر مشاغل در شهرستان فعالیت می کنند که الحمدلله شیوع بیماری کرونا چندان تاثیر منفی در فعالیت این واحدها نداشت و از لحاظ بازرسی، شهرستان بناب رتبه سوم را دارد.

وی با تاکید بر اینکه بناب با تامین ۲۰% فولاد کشور قطب فولاد کشور محسوب شده و با افتتاح مجموعه فولاد حدید در هفته دولت بر این میزان افزوده خواهد شد، افزود: شهرستان بناب در صادرات فولاد دارای رتبه ممتاز، در صادرات خشکبار حائز رتبه اول و در محصولات لبنی نیز شناخته شده هستیم.

رئیس اداره صمت بناب با اشاره به ایام کرونا و نقش این سازمان در این خصوص گفت: در ایام کرونا در طرح کمک مومنانه با کمک خیرین اصناف با تهیه اقلام غذایی در کنار سایر نهادهای خیر به کمک افراد آسیب دیده از کرونا شتافت و همچنین در تهیه و توزیع اقلام بهداشتی از جمله ماسک و مواد ضدعفونی کننده به شبکه بهداشت، بیمارستانها، کارخانجات و مردم اقدام کردیم بطوریکه در تامین این اقلام با کمبود مواجه نبوده و علاوه بر آن بخشی نیازهای شهرهای همجوار را نیز تامین کردیم.

خانبابایی در ادامه با اشاره بهواینکه همکاران ما گزارش تخلفات صنفی را بلافاصله مورد بازرسی قرار می دهند، یادآور شد: سامانه تلفنی ۱۲۴ و سامانه اینترنت ۱۲۴٫ir بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات و گزارش تخلفات صنفی می باشد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.