حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
نماینده مردم بناب: ضرورت استفاده از ظرفیت خیران در راستای نوسازی مدارس شهرستان بناب
06 سپتامبر 2020 - 18:40
شناسه : 5253
بازدید 77
4

نماینده مردم بناب در مجلس از وجود ۳۹ مدرسه فرسوده در این شهرستان خبر داد. به گزارش بناب پرس به نقل از مهر، حجت‌الاسلام محمد باقری‌بنابی در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی چهار واحد آموزشی در شهرستان بناب با اشاره به اینکه هم اکنون در شهرستان بناب ۳۹ مدرسه فرسوده وجود دارد؛ اظهار داشت: باید با […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماینده مردم بناب در مجلس از وجود ۳۹ مدرسه فرسوده در این شهرستان خبر داد.

به گزارش بناب پرس به نقل از مهر، حجت‌الاسلام محمد باقری‌بنابی در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی چهار واحد آموزشی در شهرستان بناب با اشاره به اینکه هم اکنون در شهرستان بناب ۳۹ مدرسه فرسوده وجود دارد؛ اظهار داشت: باید با استفاده از ظرفیت خیران نسبت به تجهیز و نوسازی این مدارس اقدام کنیم.
وی ضمن تقدیر و تشکر از مساعدت‌های خیران در شهرستان بناب برای احداث فضاهای آموزشی گفت: قطعاً فضاهای آموزشی مناسب در بالا بردن کیفیت آموزش تأثیرگذار است.
فرماندار شهرستان بناب نیز در این مراسم با اشاره به محدودیت‌ها و شرایط اقتصادی کشور متذکر شد: شرایط حاکم به‌گونه‌ای است که مشارکت خیران ضروری است.
امین رفیعی، اعتبارات اختصاص یافته به تجهیز و نوسازی مدارس استان آذربایجان‌شرقی را ناکافی دانست و تصریح کرد: در این راستا خیران باید در امر مدرسه‌سازی گام‌های بزرگی بردارند.
فرماندار بناب در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از کمک‌های خیران در امر مدرسه‌سازی در شهرستان بناب به استمرار این همکاری و مساعدت‌ها تأکید کرد.
با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور، مدیرکل نوسازی مدارس استان آذربایجان‌شرقی، فرماندار، نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی، مسؤولان آموزش و پرورش شهرستان و جمعی از مردم مدرسه ۶ کلاسه خیرساز اسماعیل ظفر در زمینی به مساحت ۹۹۱ متر مربع با زیربنای ۳۴۱ متر مربع در سه طبقه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت که جهت تکمیل این مدرسه ۳۱ میلیارد ریال هزینه شده است.
بر اساس این گزارش، همچنین مدرسه ۶ کلاسه عمار روستای ینگی‌کند شهر خوشه مهر نیز افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
در ادامه سفر معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور به شهرستان بناب مدرسه ۱۲ کلاسه دهخدا به‌صورت مشارکتی خیرساز به همت خیر مدرسه‌ساز آقای منصوریان همچنین مدرسه ۶ کلاسه روستای دیزج پروانه از محل اعتبارات سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور در بناب کلنگ‌زنی شدند.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.