حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3100 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
28 نوامبر 2020 - 9:57
شناسه : 6075
بازدید 69
3

حجت الاسلام محمد باقری بنابی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در پی شهادت محسن فخری زاده دانشمند هسته ای کشور و از خدمتگزاران عرصه علمی، پژوهشی و دفاعی کشور پیام تسلیت صادر کرد: بسم الله الرحمن الرحیم بار دیگر تروریست های کوردل وابسته به استکبار جهانی و رژیم پلید صهیونیستی در اقدامی وحشیانه، […]

ارسال توسط :
پ
پ

حجت الاسلام محمد باقری بنابی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در پی شهادت محسن فخری زاده دانشمند هسته ای کشور و از خدمتگزاران عرصه علمی، پژوهشی و دفاعی کشور پیام تسلیت صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر تروریست های کوردل وابسته به استکبار جهانی و رژیم پلید صهیونیستی در اقدامی وحشیانه، شهید محسن فخری زاده یکی از مدیران و خدمتگزاران عرصه علمی، پژوهشی و دفاعی کشور را به شهادت رساندند، تا مسیر پیشرفت و ترقی کشور اسلامی را بگیرند، اما دشمنان کوردل بدانند راهی را که شهید فخری زاده ها آغاز کرده اند، به یاری خداوند هرگز متوقف نخواهد شد.

اینجانب این مصیبت را به مقام معظم رهبری مد ظله العالی، ملت شریف ایران، همکاران و خانواده گرانقدر شهید فخری زاده تسلیت می گویم و علو درجات این شهید و خذلان و رسوایی آمران و عاملان این جنایت را از خداوند منان خواستارم.

محمد باقری بنابی

نماینده مردم شریف شهرستان بناب در مجلس شورای اسلامی

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.