حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
نشست خبری مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب همزمان با روز خبرنگار
06 آگوست 2020 - 20:36
شناسه : 5049
بازدید 165
7

نشست خبری مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب همزمان با روز خبرنگار علیزاد شهیر مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان که بمناسبت روز خبرنگار صورت گرفت، ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید غدیرخم و روز خبرنگار اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سال ۹۹ به سال جهش تولید از […]

ارسال توسط :
پ
پ

نشست خبری مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب همزمان با روز خبرنگار

علیزاد شهیر مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان که بمناسبت روز خبرنگار صورت گرفت، ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید غدیرخم و روز خبرنگار اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سال ۹۹ به سال جهش تولید از سوی رهبر معظم با تلاش همکاران در این مجتمع برای اولین بار یک میلیون و ۲۵۰ هزار تن تولید خواهیم داشت.

وی افزود: امیدواریم با عنایت الهی بتوانیم تمام خطوط تولید این مجموعه را با ظرفیت تولید ۲/۵ میلیون تن وارد چرخه تولید بکنیم که نتیجه آن لبیک به فرمان امام خامنه ای و جهاد تولید در شهرستان در راستای جذب نیروی کار بیشتر و اشتغالزایی برای شهرستان بناب و شهرهای اطراف بشود.

علیزاد شهیر با اشاره به ضرورت صادرات محصولات غیرنفتی و نیاز کشور به ارز در سایه تهدیدات تحریم های ظالمانه گفت: تفاهم نامه ای با طرف عراقی امضاء کرده ایم که طی آن قرار است صادرات بطور مستمر و ماهانه حدود ۳۰ هزار تن به این کشور صادر کنیم، گرچه این عددی نیست اما در شرایط کنونی یک سوم ظرفیت تولیدمان است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه علیرغم مشکلاتی که گریبانگیر هستیم و این بیماری کوید۱۹ نیز که عرصه را به همکاران تنگ کرده است، رکورد تولید این مجتمع را در خردادماه زدیم، تصریح کرد: دو ماه اخیر نیز با هماهنگی اداره برق تمام دستگاههای تولیدی را به تدریج تعطیل و به اصلاح بردیم تا همشهریان عزیز با کمبود برق مواجه نشوند ولی با این همه حال ضمن اصلاح فرایند تولید، میزان تولید را کاهش ندادیم.

مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب عنوان کرد: انشاءالله تا پایان سالجاری و با اصلاح وام های بانکی، مجتمع فولاد صنعت بناب با نماد شاهین وارد عرصه بورس خواهد شد.

علیزاد شهیر از راه اندازی مگاپروژه به میزان یک میلیون تن نورد و یک میلیون تن ذوب و تولید ورق به ارزش بیش از یک میلیارد یورو خبر داد و افزود: انشاءالله با حمایت های نماینده مردم بناب و تامین ارز مورد نیاز از صندوق ذخیره ارزی با استارت پروژه بزرگ ۹ میلیون تنی این مجتمع دومین پروژه تولیدی مگاپروژه از سه پروژه بزرگ در کشور خواهیم بود.

وی در خاتمه به تغییر مصرف قراضه در مجتمع فولاد صنعت بناب اشاره کرد و گفت: با راهنماییهای رئیس محیط زیست و فرماندار شهرستان، با توجه به امکان استفاده از آهن سنگین در ذوب الکتریکی به ظرفیت ۴۰۰ هزار تن به میزان ۹۲% و در ذوب القایی به ظرفیت ۲۰۰ هزار تن به میزان ۷۵% با استفاده از آهن سنگین میزان آلایندگی ۸۵% کاهش یافته، لذا در تلاش هستیم این معظل را بکلی ریشه کرده و این اطمینان را می دهیم در آینده نزدیک آلایندگی حاصل از ذوب نخواهیم داشت.

تصاویر:

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.