حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
نشست خبری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب با حضور اصحاب رسانه امروز برگزار شد
04 دسامبر 2019 - 22:17
شناسه : 2893
بازدید 163
10

 نشست خبری دکتر علی نیرپور با خبرنگاران و اصحاب رسانه روز چهارشنبه ۱۳ آذر ۹۸ در دفتر جلسات ریاست شبکه بهداشت و درمان برگزار شد. به گزارش بناب پرس، دکتر نیرپور ضمن تقدیر و تشکر از حضور صاحبان رسانه و خبرنگاران در این نشست خبری، از عملیاتی شدن و از سرگیری اورژانس بیمارستان شهداء خبر […]

ارسال توسط :
پ
پ

 نشست خبری دکتر علی نیرپور با خبرنگاران و اصحاب رسانه روز چهارشنبه ۱۳ آذر ۹۸ در دفتر جلسات ریاست شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.

به گزارش بناب پرس، دکتر نیرپور ضمن تقدیر و تشکر از حضور صاحبان رسانه و خبرنگاران در این نشست خبری، از عملیاتی شدن و از سرگیری اورژانس بیمارستان شهداء خبر داد و گفت: با توجه به اینکه بیمارستان شهدا از زمره بیمارستان های تخصصی در بخش زنان به شمار میرود، مدتی با مشکل عدم حضور پزشک عمومی مواجه بود چونکه پزشکان به علت کمبود بهره وری اورژانس حاضر به همکاری ارزان در این بیمارستان نبودند.

وی افزود: اخیرا طی نشستی با دکتر صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و مسئولین شهرستان، دست ما را برای جذب همکاران پزشک باز گذاشتند و اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده و در روزهای آتی شاهد از سرگیری اورژانس این بیمارستان بصورت ۲۴ ساعته خواهیم بود

دکتر علی نیرپور با اشاره به شیوع بیماری آنفلوآنزا در کشور و شهرستان بناب عنوان کرد: بیماری آنفلوآنزا امسال نیز طبق معمول سالهای قبل با دو تفاوت زودتر آغاز شده و شدت واگیری شیوع پیدا کرده اما خوشبختانه در بناب به جز تعداد معدودی بستری و مراجعین سرپایی مشکل جدی به وجود نیاورده است.

وی تصریح کرد با این وجود، سیستم نظام سلامت شهرستان و همکاران متخصص عفونی ما با تجهیزات مورد نیاز دارویی در حال آماده باش کامل هستند تا در صورت شیوع بیماری آنفلوآنزا سریعا با آن مقابله کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب به پروژه های در حال احداث درمانی اشاره کرد و افزود: ساختمان بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی بناب با ظرفیت ۵۰ تخت و با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال بهره برداری است که امید است با پیگیری همکاران در دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

دکتر نیرپور در ادامه با بیان اینکه فضای اورژانس بیمارستان امام خمینی پاسخگوی نیاز مراجعه کنندگان نیست، گفت: محل جدید اورژانس بیمارستان امام و همچنین مرکژ اورژانس شماره ۲ فرهنگیان ۳ و چندین پروژه مرکز بهداشت دیگر در شهرستان در دهه فجر و یا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه فولاد ظفر بناب بابت اهدای یک دستگاه آمبولانس به این شهرستان اظهار داشت: این آمبولانس تا اواخر این هفته به ناوگان اورژانس ۱۱۵ شهرستان بناب اضافه خواهد شد.

دکتر نیرپور تاکید کرد: با توجه به اینکه اورژانس محل انجام مداوای بیماران سرپایی فوری و ضروری است، لذا توصیه می شود بیماران محترم از مراجعه به اورژانس بیمارستان جدا خودداری نمایند؛ چرا که مراکز درمانی سطح شهر نیز طبق تعرفه های دولتی به همشهریان خدمات رسانی می کنند.

وی در پایان یادآور شد: مجموعه بهداشت و درمان شهرستان بناب به هیچ گروه و جناح سیاسی وابسته نیست، چرا که رسالت ما انجام کارهای فنی و سلامت جامعه است و ما مسئول تامین امنیت سلامت مردم هستیم و لذا به هیچ وجه سلامت مردم را وجه المصالحه انتخابات قرار نداده و اعتماد مردم را خدشه دار نخواهیم کرد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.