حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
نشست خبری رئیس دانشگاه آزاد واحد بناب
03 سپتامبر 2020 - 23:06
شناسه : 5190
بازدید 147
6

سید عبدالله حجتی: در سطح استان بیشترین رشته را جذب واحد بناب کردیم/ بعد از استان بیشترین جذب دانشجو در واحد بناب صورت گرفته است به گزارش بناب پرس، سید عبداله حجتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب در نشست خبری با پایگاه های خبری شهرستان، با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام […]

ارسال توسط :
پ
پ

سید عبدالله حجتی: در سطح استان بیشترین رشته را جذب واحد بناب کردیم/ بعد از استان بیشترین جذب دانشجو در واحد بناب صورت گرفته است

به گزارش بناب پرس، سید عبداله حجتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب در نشست خبری با پایگاه های خبری شهرستان، با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام اظهار داشت: بنده مدیریت دانشگاه آزاد واحد بناب را در حالی تحویل گرفتم که یازده میلیارد تومان بدهی داشت و رشته های پیراپزشکی در این واحد تعلیق شده بودند و همزمان با پایش و آمایش رشته های تحصیلی بود که در این شرایط امکان توسعه رشته وجود نداشت.

وی افزود: در این شرایط سخت و وضعیت نابسامان ما چند رشته در مقاطع کارشناسی ارشد، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته مصوب کرده و همچنین اقدامات لازم را برای راه اندازی رشته های پیراپزشکی اعم از ایجاد دانشکده مستقل پرستاری و مامایی، جذب ۴ رشته جدید پیراپزشکی از سازمان مرکزی که باعث رونق سایر رشته های این واحد نیز می شود، انجام دادیم و در این زمینه بیشترین رشته را در سطح استان به واحد بناب جذب کردیم که این یک حرکت مهم محسوب می شود.

وی در ادامه تاکید کرد: برای ادامه رشته های پیراپزشکی پس از طی مراحل تاییدیه وزارت بهداشت و درمان به دلیل مشکلات مالی دانشگاه نتوانستیم تجهیزات مورد نیاز را تامین کنیم.

حجتی با اشاره به تسویه بخشی از بدهی های دانشگاه گفت: نزدیک به ۴ میلیارد تومان برای حق التدریس و حق الزحمه پایان نامه ها و حق بازخرید به تعداد ۲۰ نفر پرداخت شده است و با این وضعیت مالی حقوق کارکنان را بموقع پرداخت کره ایم که این هنر مدیریت یک مجموعه است.

رئیس دانشگاه آزاد واحد بناب با برشمردن فعالیت های علمی – پژوهشی این واحد تصریح کرد: ۲ همایش بزرگ در سطح ملی با عنوان رویکردهای نوین در برنامه ریزی درسی و رویکرد نوین در مهندسی مکانیک برگزار کرده ایم که با حضور و سخنرانی اساتید دارای بالاترین سطح علمی بوده و توسط صدا و سیمای استان پوشش داده شد.

وی ادامه داد: در راستای رویکرد مهارتی و ایجاد انگیزه و تربیت دانشجویان کارآفرین، همایش منطقه ای دانشجویان کارآفرین با ارائه مقالات شاخص در این زمینه برگزار کردیم و تعداد ۴۰۰، ۵۰۰ دانشجو به ارائه پروژه های کارآفرین پرداختند که این نیز یک حرکتی خوبی است که صورت گرفته است.

عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گفت: در بحث دانش بنیان طرحی را با عنوان “سیستم اندازه گیری هوشمند برون ده ادرار ” ارائه دادیم که در سطح کشور به عنوان طرح برتر انتخاب شد.

سید عبداله حجتی با بیان اینکه رویکرد ما در بحث سیاسی احترام به نظر و عقاید افراد ضمن اعتقاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی است، و مدیران من از گرایش های سیاسی مختلف هستند، خاطرنشان کرد: در داخل مجموعه دانشگاه فعالیت انتخاباتی مطلقا وجود نداشت ولو اینکه در خارج از دانشگاه و غیر ساعات اداری ممکن است از شخص یا جناحی حمایت کرده باشند.

رئیس دانشگاه آزاد واحد بناب با اشاره به اینکه بنده هیچ یک از منسوبین خود را بکار نگرفته و دخالتی انجام نداده ام، گفت: برادرزاده ام نیز با معرفی نامه سازمان مرکزی در مدرسه سما به عنوان حق التدریس فعالیت می کند.

سید عبداله حجتی با اشاره به اینکه انتشار خبر تغییرات مدیریتی موجب تضعیف روحیه کارکنان مجموعه می شود، یادآور شد: من نماینده سازمان مرکزی در این دانشگاه هستم تا زمانی که صلاح بداند تا لحظه آخر با تمام توان کار خواهم کرد و هر جا مصلحت نداند به شغل معلمی خودم ادامه خواهم داد.

وی همچنین افزود: نماینده سابق در انتخاب مدیران و معاونین این واحد هیچ دخالتی نکرده و در ابتدای مدیریتم از وی درخواست کردم که در امورات دانشگاه هیچ دخالتی نکند و ایشان در هیچ اموری ورود نکرد و فقط در جهت حل مشکلات دانشگاه از او مشاوره و کمک می گرفتیم.

حجتی در خصوص سرقت و درز اسناد و پرونده به بیرون از دانشگاه عنوان کرد: این اسناد چند برگه کپی و از زونکن های دبیرخانه بوده و اسناد محرمانه نیست و تحلیل من این است که این اقدام در جهت تخریب مسئولین دانشگاه بوده است؛ ضمن اینکه از طریق مراجع قضایی به شدت پیگیر هستیم و از ریاست دادگستری، فرمانده نیروی انتظامی و ریاست اداره آگاهی بابت پیگیری قضیه تشکر می کنم.

رئیس دانشگاه آزاد بناب با اشاره به املاک و فضاهای مازاد دانشگاه از راه اندازی ۳ پروژه در ساختمان مرکزی، مجتمع خوابگاه و مجتمع آموزشی خبر داد و گفت: این طرح ها بصورت کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت اجرایی خواهند شد، حتی اگر یکی از این طرح ها هم عملیاتی شود، مشکل مالی دانشگاه مرتفع خواهد شد.

وی در خصوص روند کاهشی جمعیت دانشجویان دانشگاه آزاد بناب اظهار داشت: کاهش دانشجو یک اپیدمی در کشور به ویژه در شهرستانها و مراکز استانها است و این امر تنها مختص به بناب نیست؛ با این همه در ۴ سال اخیر بجز استان دانشگاه آزاد بناب از ظرفیت موجود اولین واحدی است که بیشترین جذب دانشجو را داشته است و علاوه بر آن در سال ۹۸ پذیرش دانشجو ۱۰% نسبت به سال ۹۷ رشد دارد.

رئیس دانشگاه آزاد بناب از افزایش ۱۰۰ نفری ثبت نام دانش آموز در مدرسه پسرانه سماء خبر داد و افزود: مدرسه دخترانه و پسرانه سماء در مقاطع دوره اول متوسطه و دوره دوم متوسطه فعال بوده و برای جذب مدیران این مدارس از طریق اداره آموزش و پرورش شهرستان اقدام شده است.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.