حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
نشست خبری رئیس آموزش و پرورش شهرستان بناب با اصحاب رسانه برگزار شد
19 سپتامبر 2019 - 17:27
شناسه : 2208
بازدید 221
6

در آستانه سال تحصیلی جدید ۹۹ – ۹۸ نشست خبری رئیس آموزش و پرورش شهرستان بناب با اصحاب رسانه برگزار شد. قهرمانی: ۲۸ هزار دانش آموز از اول مهر وارد کلاس درس خواهند شد/ هیچ کلاس درسی بدون معلم نخواهد بود به گزارش بناب پرس، در این نشست محمود قهرمانی رئیس آموزش و پرورش شهرستان […]

ارسال توسط :
پ
پ


در آستانه سال تحصیلی جدید ۹۹ – ۹۸ نشست خبری رئیس آموزش و پرورش شهرستان بناب با اصحاب رسانه برگزار شد.


قهرمانی: ۲۸ هزار دانش آموز از اول مهر وارد کلاس درس خواهند شد/ هیچ کلاس درسی بدون معلم نخواهد بود
به گزارش بناب پرس، در این نشست محمود قهرمانی رئیس آموزش و پرورش شهرستان بناب با تشریح سیاست های کلی ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید، دوره های تحصیلی، وضعیت آماری مدارس، ساماندهی نیروی انسانی، فضا سازی و زیبا سازی مدارس با داشتن برنامه های آموزشی، پرورشی و تربیتی پرداخت و گفت : تمهیدات لازم برای شروع سال تحصیلی جدید انجام شده است و تمامی مدارس شهرستان برای بازگشایی آماده هستند.
وی افزود: همزمان با سراسر کشور پروژه مهر از اول مهرماه در مدارس شهرستان بناب آغاز خواهد شد که در حقیقت یک حرکت عظیم در جهت تعلیم و تربیت فرزندان این مرز بوم، حاصل تلاش معاونین و کارگروههای مختلف از ابتدای تیرماه با تشکیل کارگروه ها و جلسات متعدد که موارد متعددی مورد بررسی قرار گرفته تا زمینه برای تعلیم و تربیت نورچشمان فراهم گردد.
رئیس آموزش و پرورش بناب با بیان اینکه ۲۸ هزار دانش آموز از اول مهر وارد کلاس درس خواهند شد، اظهار داشت: با پیگیری مستمر مدیرکل آموزش و پرورش استان و همراهی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در سطح استان ۱۵۵۰ نفر جذب آموزش و پرورش می شوند که از آن تعداد ۷۰ نفر جذب آموزش و پرورش بناب شده و با جذب این تعداد نیرو، نیازهای آموزش و پرورش شهرستان مرتفع و هیچ کلاس درسی بدون معلم نخواهد بود.
قهرمانی یادآور شد: اداره آموزش و پرورش و دانش آموزان شهرستان بناب موفقیت هایی در سال تحصیلی گذشته بدست آورده اند از جمله کسب مقام سوم کشوری در المپیاد بین المللی لیگ علمی پایا توسط دانش آموزان مدرسه شاهد شهید فرقانی، كسب رتبه های برتر کنکور سراسری و قبولی رشته های پزشکی و دندانپزشکی و انقلاب مدرسه سازی در شهرستان بطوری که علاوه بر دو مدرسه افتتاح شده در ماههای اخیر و دو مدرسه ای که ۳۰ شهریور افتتاح خواهد شد، هم اکنون ۱۲ مدرسه دیگر در حال احداث از ۱۰ درصد تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی وجود دارد.
وی با اشاره به پروژ های احداث کلاس های درس گفت: ۲ پروژه ۶ کلاسه مولوی و ۱۲ کلاسه شهید فکوری در ماه های اخیر افتتاح و در سال تحصیلی جدید وارد چرخه آموزش خواهد شد، ضمناً دو پروژه هنرستان ۱۸ کلاسه نیکان کاوه و ۶ کلاسه صدرا تا آغاز سال تحصیلی افتتاح و بهره برداری خواهد شد.
وی همچنین گفت : دو پروژه دیگر بزازبنابی و ینکی کند در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید و سه پروژه دیگر نیز در عرض یکماه عملیات کلنگ زنی آن انجام خواهد شد.
قهرمانی افزود: همزمان با سراسر کشور جشن عاطفه ها بصورت نمادین در مدارس بناب برگزار خواهد شد.
قهرمانی خاطر نشان کرد: طرح حیات پویا با هدف جلوگیری از کم تحرکی دانش آموزان و توجه به سلامت دانش آموزان بصورت ایمن شده در اکثر مدارس بناب اجرا خواهد شد.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان بناب گفت: در اجرای طرح بهداشت دهان و دندان طبق هماهنگی با شبکه بهداشت و درمان شهرستان خدمات دندانپزشکی رایگان برای دانش آموزان پایه های ۶ و ۷ ارائه خواهد شد. همچنین طبق هماهنگی با درمانگاه هلال احمر خدمات پزشکی و دندانپزشکی با تخفیف ویژه برای دانش آموزان ارائه خواهد شد.
قهرمانی تصریح کرد: طرح المپیادهای درون مدرسه ای با هدف ایجاد نشاط و شادابی و سلامت بین دانش آموزان برگزار خواهد شد که جزو برنامه های مطلوب آموزش و پرورش است.
محمود قهرمانی گفت: مراسمات گرامیداشت هفته دفاع مقدس طبق برنامه، طرح کمک به بازسازی عتبات عالیات و طرح دلنوشته ویژه اولیاء، دانش آموزان و فرهنگیان از جمله برنامه هایی است که در همزمان با آغاز سالتحصیلی اجرا خواهند شد.
قهرمانی افزود: برنامه های بازگشایی مدارس با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و جشن غنچه ها اول مهر، جشن شکوفه ها و جشنواره جوانه ها ۳۱ شهریور، همچنین طرح کمک به عتبات عالیات، طرح مسابقه دلنوشته دانش آموزان با مشارکت اولیاء، دانش آموزان و فرهنگیان، اقامه نماز جماعت در مدارس از روز اول مهر و اجرای برنامه کلاسی صورت می گیرد.
در این جلسه خبرنگاران سوال های خود را در زمینه های مختلف آموزشی، پرورشی، اداری، نیروی انسانی، فضای آموزشی مطرح و رئیس آموزش و پرورش شهرستان به آنها پاسخ گفت.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.