حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
نبود اطلاعات اولیه علت اصلی زمین خواری در بناب/ ضرورت اجرای طرح کاداستر در این شهرستان
20 آگوست 2020 - 16:55
شناسه : 5152
بازدید 81
2

فرماندار بناب اجرای طرح کاداستر در بناب را ضروری عنوان کرد و گفت: متاسفانه به دلیل نبود اطلاعات اولیه کافی شاهد زمین خواری از اراضی ملی در بناب هستیم. امین رفیعی ظهر امروز در جلسه کارگروه طرح کاداستر (نقشه برداری از املاک و جلوگیری از زمین خواری) اظهار داشت: بحث اولیه و مهم در خصوص […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرماندار بناب اجرای طرح کاداستر در بناب را ضروری عنوان کرد و گفت: متاسفانه به دلیل نبود اطلاعات اولیه کافی شاهد زمین خواری از اراضی ملی در بناب هستیم.

امین رفیعی ظهر امروز در جلسه کارگروه طرح کاداستر (نقشه برداری از املاک و جلوگیری از زمین خواری) اظهار داشت: بحث اولیه و مهم در خصوص زمین‌خواری در شهرستان بناب نبود اطلاعات اولیه نهادهای دولتی از املاک تحت مالکیت اداره خود و دولت است.

فرماندار بناب تصریح کرد: متاسفانه نبود اطلاعات جامع و نداشتن نقشه‌های دقیق از این املاک و زمین ها موجب شده است که نتوانیم پیگیری های قضایی و حقوقی املاک تحت مالکیت اداری خود را داشته باشیم.

وی در مورد چگونگی پیگیری های قانونی املاک و زمین های دولتی گفت: با اجرای طرح کاداستر شهرستان بناب، مردم و دولت می‌توانند به صورت قانونی مالکیت املاک و زمین خود را در اختیار گرفته و سند دریافت کنند.

مقام عالی دولت در بناب در پایان، همکاری بین ادارات مختلف دولتی را در مورد اجرای طرح کاداستر اساسی و مهم دانست و گفت: ادارات بناب با همفکری و همکاری همدیگر باید چالش زمین خواری و تصاحب املاک توسط زمین‌خواران را به صفر برسانند که در این صورت است که می توان از بیت المال حفظ وحمایت کرد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.