حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
نباید با وجود بدعهدی ها، شیفته امان نامه  صادر نشده شمر شد
13 سپتامبر 2019 - 18:20
شناسه : 2176
بازدید 74
5

امام جمعه بناب: امروز در داخل کشورمان یک عده با امید بس کاذب با همه بدعهدی ها محو و شیفته امان نامه شمر هستند که هرگز صادر نشده و برای ابد نیز صادر نخواهد شد. به گزارش بناب پرس، حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی در خطبه های آیین عبادی و سیاسی جمعه شهرستان بناب با […]

ارسال توسط :
پ
پ

امام جمعه بناب: امروز در داخل کشورمان یک عده با امید بس کاذب با همه بدعهدی ها محو و شیفته امان نامه شمر هستند که هرگز صادر نشده و برای ابد نیز صادر نخواهد شد.

به گزارش بناب پرس، حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی در خطبه های آیین عبادی و سیاسی جمعه شهرستان بناب با اشاره به مقام و منزلت امام حسین علیه السلام اظهار داشت: همه ائمه و اهلبیت عصمت و طهارت، حجت الهی و خلیفة الله و نور واحد و مصباح الهدی و سفینة النجات اند، ولی همه امامان معصوم در مورد امام حسین علیه السلام حساب دیگری باز کرده و هر کدام از ائمه اطهار غیر از امیرالمؤمنین (ع)، حتی امام زمان (عج) در برابر عظمت روحی و مجد و بزرگواری سرتعظیم فرود آورده و هر یکی از معصومین به شیوه خاصی به ساحت قدس سیدالشهداء عرض ادب نموده و به تکریم و تقدیس و تعظیم پرداخته و «یا لیت کنّا معک» سر داده و او را حافظ دین خدا، چراغ هدایت و کشتی نجات امت خوانده اند.
وی افزود: ۱۴۰۰ سال است این حرکت پربرکت، وحدت، حرارت و حیات بخش هر روز بیش از پیش گداخته تر و انوارش پر فروغ تر بوده و خواهد بود و اصلاً جنس این حادثه با دیگر حوادث دنیا متغایر و متفاوت است و جنس عشق و ارادت و غم و گریه به امام حسین علیه السلام آسمانی و عرشی است.
خطیب جمعه بناب با بیان اینکه افسوس کسانی که با احتساب مادّی برد برد هم دیروز و هم در این روزگار قیام امام حسین را به غلط تحلیل و محاسبه کرده و کج و معوج نتیجه می گیرند، گفت: اینها در مسیر سرنوشت، دنباله رو همانها هستند که به جای بیعت و بوسه بر دست مبارک امام حسین (ع) با پای نحس حجاج بن یوسف و حجّاج های معاصر مثل آمریکا، غرب و عربستان می خواهند بوسه زنند و بیعت کنند.
حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی تأکید کرد: کسانی که هنوز هم از نعش برجام بیجان و نافرجام انتظار معجزه دارند؛ حاشا از مسئولین مؤمن، انقلابی و دلسوز، امروز در داخل کشورمان یک عده با امید بس کاذب با همه بدعهدی ها محو و شیفته امان نامه شمر هستند که هرگز صادر نشده و برای ابد نیز صادر نخواهد شد.
وی با اشاره به اینکه امان نامه این انقلاب و تضمین و حفظ و مراقبت از آن روی میز مقدس مهدی فاطمه است و مطمئناً مهر خورده و امضاء شده است، خاطر نشان کرد: انقلاب شما مردم مقاوم و صبور، نور خدا و نسخه بدل از نهضت عاشورا است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب گفت: خداوند در سایه این رهبر معظم و ملت مقاوم ایران اسلامی را به جایی رسانده است، سران شان در صدد دیدار با سران کشور جمهوری اسلامی ایران هستند.
وی افزود: البته مشکلات هم هست، و این مشکلات را هم دشمن برای ما ایجاد کرده است، چون از ما می خواهد که برده شان باشیم، ولی مکتب امام حسین (ع) برای ما اجازه نداده که زیر پرچم ظلم برویم و برده آنها بشویم.
امام جمعه بناب در پایان با یادآوری نعمت امنیت و عزت در کشور، از نیروهای امنیتی اعم از سپاه، نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) علی الخصوص از نیروهای نظامی و انتظامی شهر که در تأمین امنیت این شهر شب و روز تلاش می کنند، تقدیر، تشکر و سپاسگزاری کرد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.