حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
موسسه بیماران سرطانی موعود بناب گامی بسوی پیشگیری، غربالگری، آموزش و درمان این بیماری
10 ژوئن 2022 - 12:47
شناسه : 11495
بازدید 188
6

مدیر عامل موسسه بیماران سرطانی موعود بناب با بیان اینکه کنترل و کاهش آمار ابتلا به سرطان در بناب هدف نهایی موسسه حمایت از بیماران سرطانی است، گفت: تاکنون برای ۲۰ نفر بیمار در این موسسه تشکیل پرونده صورت گرفته است. به گزارش بناب پرس، دکتر امیرحسن خاکپور رئیس هیئت مدیره موسسه بیماران سرطانی موعود […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیر عامل موسسه بیماران سرطانی موعود بناب با بیان اینکه کنترل و کاهش آمار ابتلا به سرطان در بناب هدف نهایی موسسه حمایت از بیماران سرطانی است، گفت: تاکنون برای ۲۰ نفر بیمار در این موسسه تشکیل پرونده صورت گرفته است.

به گزارش بناب پرس، دکتر امیرحسن خاکپور رئیس هیئت مدیره موسسه بیماران سرطانی موعود شهرستان بناب در اولین نشست خبری اعضای هیئت مدیره این موسسه با اصحاب رسانه های محلی با تاکید بر اینکه در موسسه موعود فقط دنبال کمک مالی به بیماران سرطانی نیستیم، اظهار داشت: حمایت همه جانبه مادی، معنوی و علمی از بیماران سرطانی این شهرستان در سر لوحه کار اعضای هیئت مدیره این مرکز قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه با بازدیدی که از موسسه موفق مهرانه زنجان داشته ایم، این مرکز به عنوان الگوی موسسه نوپای موعود بناب قرار گرفته است، تصریح کرد: در راستای کمک به همشهریان علاوه بر حمایت های مادی از بیماران، موسسه موعود در زمینه های پیشگیری، غربالگری، آموزش و درمان نیز فعال خواهد بود.

دکتر خاکپور افزود: هدف نهایی این موسسه در کنار حمایت های همه جانبه از بیماران سرطانی کنترل و کاهش آمار ابتلا به این بیماری در شهرستان بناب است که این امر یاری همه اقشار مردم و مسئولین را می طلبد.

علیرضا داداشی مدیرعامل موسسه موعود نیز در ادامه با اشاره به اینکه این موسسه با همت جمعی از معتمدین و پزشکان شهرستان بناب از ۷ ماه قبل فعالیت خود را آغاز کرده است، عنوان داشت: در دو ماه گذشته موفق به راه اندازی دفتر این موسسه و همچنین تشکیل پرونده برای ۲۰ نفر بیمار سرطانی ساکن در شهرستان بناب و آغاز حمایت های مالی و دارویی از آن ها شده ایم.

وی همچنین با اشاره به نحوه گسترش فعالیت این موسسه تصریح کرد: فعالیت های این موسسه را در ۴ کمیته مالی، علمی، مددکاری و بانوان تقسیم کرده و هم اکنون هر کمیته در حال فعالیت در سطح شهرستان می باشد.

داداشی در ادامه با اشاره به اینکه این موسسه به هیچ نهاد یا سازمانی وابسته نبوده و فعالیت خیرخواهانه مردمی دارد، تاکید کرد: در راستای رسیدن به اهداف پیش روی این موسسه از مردم شریف شهرستان بناب خواهشمندیم دست خدمتگزاران خود در موسسه را گرفته و حمایت های مادی و معنوی خود را از بیماران سرطانی شهرستان بناب دریغ نکنند.

گفتنی است دفتر موسسه حمایت از بیماران سرطانی بناب “موعود” هم اکنون در طبقه همکف درمانگاه حکیم واقع در ساختمان سابق دانشگاه آزاد دایر بوده و آماده ارائه خدمات و دریافت کمک های مادی و معنوی همشهریان می باشد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.