حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
مقامات و شخصیت های شهرستان بناب شهادت فخری زاده را تسلیت گفتند
27 نوامبر 2020 - 23:53
شناسه : 6071
بازدید 81
5

جمعی از مقامات و شخصیت‌های شهرستان بناب در پیام‌های جداگانه‌ای شهادتدانشمند هسته ای و  رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران را تسلیت و تبریک گفتند. به گزارش بناب پرس،  بعدازظهر امروز (جمعه)، عناصر تروریستی مسلح، خودرو حامل شهید محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله […]

ارسال توسط :
پ
پ

جمعی از مقامات و شخصیت‌های شهرستان بناب در پیام‌های جداگانه‌ای شهادتدانشمند هسته ای و  رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران را تسلیت و تبریک گفتند.

به گزارش بناب پرس،  بعدازظهر امروز (جمعه)، عناصر تروریستی مسلح، خودرو حامل شهید محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار داده و وی را به شهادت رساندند. این اقدام تروریستی واکنش مقامات و شخصیت های سیاسی کشور را در پی داشت.

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر شهادت مجاهد عرصه جهاد علمی و خودکفایی، دکتر محسن فخری‌زاده رضوان الله علیه، سخت و جانکاه بود. آنچه که امروز رخ داد، برگ دیگری از اسناد جنایت تروریسم دولتی است که رژیم منحوس صهیونیستی با افتخار خودش را پرچم‌دار آن می‌داند.

اینجانب شهادت این دانشمند و مدیر متخصص و شایسته را که در راه خدا و توسط پلیدترین عناصر تروریستی به شهادت رسید، خدمت رهبر معظم انقلاب، همکاران و خانواده این شهید بزرگوار و مردم عزیز کشورمان تبریک و تسلیت عرض می کنم و علو درجات آن شهید فرزانه را از خداوند خواستارم.

مصطفی باقری بنابی – امام جمعه بناب

 

“بسم رب الشهدا و الصدیقین
ترور ناجوانمردانه شهیددکتر محسن فخری زاده، از دانشمندان برجسته کشورمان توسط عوامل رژیم بدنام و جعلی صهیونیستی نشان داد دشمنان ملت ایران نتوانستند اراده این ملت بزرگ را در جنگ اقتصادی و تحریکات نظامی بشکنند و حالا با تمسک به اقدامات بزدلانه تلاش می‌کنند در عزم و اراده مردم ایران خلل وارد کنند، ولی همانگونه که در چهار دهه گذشته نتوانستند، پس از این هم نخواهند نتوانست.

اینجانب شهادت مظلومانه محسن فخری زاده را خدمت رهبر معظم انقلاب و ملت قهرمانپرور ایران و خانواده بزرگوار ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای این شهید عزیز علو درجات را خواستارم.

سرهنگ سهراب شفقی – فرمانده انتظامی شهرستان بناب

 

امتداد خون…
باز هم جمعه شد و قاسمِ دیگر دادیم/ باز هم یک خبرِ تلخ، به رهبر دادیم/ رفت از خیلِ شجاعانِ وطن یک سرباز/ باز هم هدیه به مهدی، گلِ پرپر دادیم

شهید فخری زاده، دانشمند هسته ای و موشکی کشورمان به دست تروریستهای موساد به شهادت رسید.
او کسی بود که واکسن کرونا را هفته پیش تا آزمایش انسانی پیش برده بود و تلاشهای زیادی برای یافتن داروی بیماری کرونا انجام می داد.

رحمت خدا بر روح پاک این دانشمند شهید و لعنت و نفرین الهی بر آمران و عاملان و پشتیبانان این جنایت وحشیانه و عذاب پروردگار بر مسئولان لیبرال غربگرای خائنی که به فکر مذاکره دوباره با شیطان آدمکش، آمریکا هستند.

ناصر قدسی زاده خبرنگار صدا و سیما در بناب

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.