حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
معاون راهبردی مادر تخصصی تولید نیروگاه برق کشور: نیروگاه ترکیبی سهند بناب جزو نیروگاه های برتر دنیاست
01 آگوست 2019 - 22:24
شناسه : 1657
بازدید 122
2

۳۰ درصد برق تولیدی در آذربایجان‌شرقی دولتی و ۷۰ درصد خصوصی است / نیروگاه ترکیبی سهند بناب جزو نیروگاه‌های برتر دنیاست به گزارش بناب پرس، عبدالرسول پیشاهنگ در مراسم کلنگ زنی نیروگاه سیکل ترکیبی سهند شهرستان بناب با بیان اینکه ۴۰ درصد نیروگاه های موجود در کشور مربوط به دولت و ۶۰ درصد بقیه شامل […]

ارسال توسط :
پ
پ

۳۰ درصد برق تولیدی در آذربایجان‌شرقی دولتی و ۷۰ درصد خصوصی است / نیروگاه ترکیبی سهند بناب جزو نیروگاه‌های برتر دنیاست

به گزارش بناب پرس، عبدالرسول پیشاهنگ در مراسم کلنگ زنی نیروگاه سیکل ترکیبی سهند شهرستان بناب با بیان اینکه ۴۰ درصد نیروگاه های موجود در کشور مربوط به دولت و ۶۰ درصد بقیه شامل بخش خصوصی است؛ اظهار کرد: هم اکنون ۱۲ هزار نیرو در بخش صنعت برق فعال هستند.

وی افزود: هم اکنون ۴ هزار و ۸۵۰ مگاوات برق در آذربایجان شرقی وارد مدار می شود که ۳۰ درصد آن را دولتی و ۷۰ درصد برق استان شامل بخش خصوصی است.

معاونت راهبردی مادر تخصصی تولید نیروگاه برق حرارتی کشور با بیان اینکه هم اکنون برق مصرفی و نیاز برای صنایع و سایر بخش های دیگر ۳ هزار و ۲۵۰ مگاوات است؛ تصریح کرد: قطعاً با افزایش میزان تولید برق علاوه بر تأمین نیاز استان در بخش های مختلف ضمن اینکه از امنیت شبکه و امنیت تأمین برق مورد نیاز برخوردار می شویم، نیم نگاهی نیز چشم به صادرات برق داریم.

پیشاهنگ خاطرنشان ساخت: در ابتدای انقلاب امکان تعویض روغن سیستم های برق را نیز نداشتیم ولی امروز با افتخار عرض می کنیم که بیش از ۵۰ درصد ظرفیت نیروگاه های کشور توسط متخصصان داخلی به خصوص شرکت مپنا تأمین می شود.

وی با تأکید بر اینکه تحریم های دشمنان را در بخش صنعت برق به فرصت تبدیل کردیم؛ گفت: با تکیه بر توانمندی های نیروهای داخلی به این خودکفایی دست پیدا کرده ایم.

معاونت راهبردی مادر تخصصی تولید نیروگاه های برق حرارتی کشور تصریح کرد: در طول چند سال اخیر با بالا بردن آمادگی نیروهای داخلی، آمادگی ۸۵ درصدی در صنعت برق را به ۹۵ درصد رساندیم و تلاش می کنیم در تابستان امسال این آمادگی را تا ۹۸ درصد نیز افزایش دهیم.

مجری طرح نیروگاه سیکل ترکیبی کلاس F سهند بناب نیز در این آیین گفت: نیروگاه ترکیبی سهند بناب جزو نیروگاه های برتر دنیاست.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.