حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
مصاحبه با محمد باقری بنابی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی
20 فوریه 2020 - 23:05
شناسه : 3523
بازدید 195
6

مصاحبه اختصاصی خبرنگار «بناب پرس» با حجت الاسلام محمد باقری بنابی نماینده سابق مردم شهرستان بناب و کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی: س: نظر جنابعالی در مورد بحث «شفافیت سیاسی و شفافیت مالی در انتخابات» چیست؟ با یاد و نام خداوند قادر و متعال و ضمن تشکر از اصحاب رسانه؛ در خصوص موضوع […]

ارسال توسط :
پ
پ

مصاحبه اختصاصی خبرنگار «بناب پرس» با حجت الاسلام محمد باقری بنابی نماینده سابق مردم شهرستان بناب و کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی:

س: نظر جنابعالی در مورد بحث «شفافیت سیاسی و شفافیت مالی در انتخابات» چیست؟

با یاد و نام خداوند قادر و متعال و ضمن تشکر از اصحاب رسانه؛ در خصوص موضوع شفافیت بایستی بگویم قانون تشکیل احزاب قدرتمند ضمن جلوگیری از بریز و بپاش های انتخاباتی به شفافیت مالی کاندیداها هم کمک میکند. متاسفانه هم اکنون قانون جامعی در این خصوص وجود ندارد و کارهای انجام شده نتایج مطلوبی را حاصل نکرده است.

در خصوص وابستگی به جناح های سیاسی نیز بنده مکررا عرض کرده ام که بعنوان فردی مستقل وارد انتخابات شده ام و از نظرات تمامی طیف های سیاسی اعم از اصولگرا یا اصلاح طلب برای اعتلای برنامه های شهرستانی و ملی استفاده خواهم کرد.

س: وضعیت کنون ادارات در بناب را چگونه ارزیابی میکنید و رویکرد شما برای بهبود خدمت رسانی در ادارات چیست؟

بی شک یکی از دغدغه های اصلی مردم و برخی از مسئولین دلسوز بحث ارائه خدمات مناسب به شهروندان از سوی مسئولین و ادارات است. در ارتباط خودم با شهروندان به این نتیجه رسیده ام که میزان خدمت رسانی به مردم فهیم بناب در سال های اخیر از سطح مطلوبی برخوردار نیست و این کاستی بایستی جبران شود.

▫️یکی از اهداف و برنامه های بنده در صورت موفقیت در انتخابات موضوع شایسته سالاری خواهد بود، چنانکه اگر در یک مجموعه ای افراد شایسته وجود داشته و بتوانند مجموعه خود را به نحو احسن اداره نمایند بایستی از اینگونه نیروها حمایت کرد و دور قبل نیز این امر را عملاً اثبات کردیم.

واقعیت این است که در چند سال اخیر عدم شایسته سالاری منجر به ناکارآمدی ادارات شده و موجبات نارضایتی مردم را فراهم آورده است، البته نباید زحمات و تلاش های برخی مسئولین دلسوز را نیز نادیده گرفت. بنده معتقدم نماینده در یک شهر بجای دخالت های مستقیم و عزل و نصب های مکرر در ادارات و سازمانها نقش حامی و مشاور را بایستی ایفا کند چرا که وظیفه اصلی رسیدگی به امور ادارات در شهرها بر عهده شورای اداری آن شهر است.

س: موضوع افتتاح پل میدان معلم و حواشی بعد از آن اخیراً موضوع داغ رسانه ها شده و برخی در فضای مجازی اعلام کرده اند که سطح پل شبانه توسط افراد ناشناس تخریب شده است؛ نظر شما در این مورد چیست؟

متاسفانه پل میدان معلم در سالهای اخیر بجای تسهیل در رفاه حال شهروندان و مسافرین تبدیل به یک معضل شده بود و تعلل در تکمیل این پروژه باعث بروز برخی مشکلات شد. متاسفانه عده ای با دیدگاه انتخاباتی سرنوشت خود در انتخابات را به این پل گره زدند و قبل از تکمیل کامل آن اقدام به افتتاح این پروژه نمودند!

در خصوص نشست پل و تخریب بخشی از آن نیز مطالبه مردم و رسانه ها از مسئولین بویژه آقای فرماندار ارائه نظر کارشناسی در این خصوص است، چرا که بزرگوارانی که مدعی تخریب بخشی از پل بصورت شبانه میشوند ضمن توهین به میزان شعور عموم، سطح دانش خود را نیز در تحلیل مسائل زیر سوال میبرند.

مطالبه اساسی در این خصوص این است که اگر مسئولین سیاسی کاری نمی کنند و می خواهند مسئله را حل کنند نتیجه کارشناسی و آزمایش بتن را صراحتاً به مردم اعلام نمایند.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.