حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
مشکلات بهداشتی میدان دواب، سرویس بهداشتی مدارس و آبیاری با آب فاضلاب هر چه سریعتر حل و فصل شوند
13 می 2020 - 18:24
شناسه : 4294
بازدید 99
6

منتخب یازدهم مردم شهرستان بناب: مشکلات کلان بهداشت و درمان در شهرستان بناب کماکان مرتفع نشده است/ آقای دکتر صومی با درایت و همت والایی که دارند نسبت به حل و فصل آنها اقدام خواهد کرد به گزارش پایگاه خبری بناب پرس، حجت الاسلام محمد باقری بنابی در جلسه مجمع سلامت ستاد مقابله با ویروس […]

ارسال توسط :
پ
پ

منتخب یازدهم مردم شهرستان بناب: مشکلات کلان بهداشت و درمان در شهرستان بناب کماکان مرتفع نشده است/ آقای دکتر صومی با درایت و همت والایی که دارند نسبت به حل و فصل آنها اقدام خواهد کرد

به گزارش پایگاه خبری بناب پرس، حجت الاسلام محمد باقری بنابی در جلسه مجمع سلامت ستاد مقابله با ویروس کرونا در شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از دکتر صومی، دکتر نیرپور و اعضای کادر درمان استان و شهرستان در خصوص جلوگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: از تمامی نهادهای دولتی اعم از فرماندار، شهردار، قضایی، انتظامی و نظامی و سایر مسئولان که در این خصوص پا در رکاب بوده و زحمات زیادی متحمل شده اند، تقدیر و تشکر می کنم.

نماینده منتخب مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات بهداشتی میدان دواب و سرویس های بهداشتی مدارس شهرستان و آبیاری مزارع با آب فاضلاب اظهار داشت: در خصوص حل معضلات بهداشتی موارد ذکر شده تا یک ماه آینده شهرداری، ادارات آموزش و پرورش و آب و فاضلاب با همکاری و هماهنگی شبکه بهداشت و درمان نسبت به حل آنها اقدام نماید.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه مشکلات بهداشتی مکان های عمومی بیشتر سلامت افراد را تهدید می کند، بنابراین تقاضا دارم شهرداری تا حل مشکل میدان دوّاب اجازه فعالیت داده نشود و آموزش و پرورش نیز تا اصلاح کامل سرویس های بهداشتی مدارس خصوصاً در شورگل و روشت بزرگ و سایر روستاها اجازه بازگشایی به آن مدارس داده نشود.

باقری بنابی همچنین حل مشکل فاضلاب شهرک ولی عصر (عج) را ضروری دانست و گفت: از مسئولان شهرستان مخصوصا اداره آب و فاضلاب انتظار داریم هر چه زودتر مشکل فاضلاب شهرک را حل کنند چرا که این معضل سلامتی افراد این منطقه را با خطر جدی مواجه کرده است.

نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان خطاب به دکتر صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: مسائل کلان بهداشت و درمان در شهرستان بناب همچنان راکد مانده و امید است با درایت حضرتعالی راه اندازی دستگاه MRI، طرح جایگزینی بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی بیمارستان امام (ره)، احیای مجتمع عالی سلامت، احداث پانسیون پزشکان و NIC فوق تخصصی کودکان و راه اندازی بانک خون هر چه سریعتر اقدامات عملی صورت گیرد.

دکتر صومی نیز در پاسخ به درخواست منتخب مردم بناب با اشاره اینکه راه اندازی دستگاه MRI جزو اولویت های بناب است، اظهار داشت: به محض خریداری اولین دستگاه MRI انشاءالله به صورت دولتی تحویل بناب خواهیم داد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.